עדות חבר המועצה

משרד התחבורה אישר ההסעות לים; עיריית בני ברק דחתה

סאגת הנסיעות לים מבני ברק לא נרגעת: התושבים, כועסים על כך שאין להם דרך רגילה להגיע לים בימי בין הזמנים כמו בשנים קודמות, אך מתברר כי יש פתרון - והוא תלוי רק בתושבים עצמם (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

השבוע התחיל בין הזמנים, והתושבים בבני ברק עדיין כועסים: "אין לנו איך לנסוע לים בדרך נורמלית ורצויה מבלי צורך בקומבינות", אומר תושב בני ברקי זועם ל'כיכר השבת'.

'כיכר השבת' עסק לאחרונה רבות בנושא החוף לתושבי בני ברק, ומלבד הפתרון שהועלה בתחילת שבוע, יש פתרון מעשי וחשוב - אך הוא תלוי בתושבי העיר.

מתברר, כי במשרד התחבורה רצו לארגן נסיעות לחוף הים ב"שרתון" בתל אביב, אלא שבעירייה הבהירו כי אין כל צורך באוטובוסים הללו.

מכיוון ואין למשרד התחבורה דרך אמיתית לבדוק האם הבני ברקים צריכים אוטובוס לים, חבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר אומר ל'כיכר השבת', כי הוא דיבר עם שר התחבורה, "ונמסר לי שאם רוצים לפתוח בכל זאת את הקו צריך שכל מי שמתכנן להשתמש בקו ישלח בקשה לפתוח שוב את הקו לרשות הארצית לתחבורה ציבורית".

כדי לפנות לפניות הציבור של משרד התחבורה עליכם לפנות במייל ל: pniotcrm@mot.gov.il.

חשוב מאוד לחתום עם מספר זהות של כל המשתמשים הצפויים (אם יש משפחה עם ארבעה ילדים, לדוגמה, יש לרשום את מספרי הזהות של האבא, האמא וכל ארבעת הילדים).

למעשה, משרד התחבורה לא יכול ליצור קשר עם הציבור ולכן הוא ניזון מחברי המועצה המייצגים את תושבי העיר. במידה וחברי העירייה לא מייצגים את התושבים אז יש את "הרשות לתחבורה ציבורית" שהם יכולים, למרות העירייה, לדאוג להפעלת אוטובוסים. "ברגע שיקבלו פניות מתושבים, הם בהחלט יכולים להפעיל שיקול דעת".

חבר המועצה מטעם 'הליכוד' אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "למרבית האנשים שהצביעו עבורי, יש רכב פרטי, ולכן אני מדבר על רוב התושבים בבני ברק שאין להם רכב פרטי. הרי התקציב לחוף ים מופרד עבר והכסף יוצא מהכיס של התושבים. אז אני שואל למה לא נותנים נסיעות לתושבים. לי אין הרבה מה לעשות. אני נציג אחד בעירייה ולכן אני קורא לציבור לפעול".

בנוסף מסביר וידר: "העירייה כלל לא צריכה להתערב בנושא האוטובוסים, נעשה פה עוול עבור תושבי בני ברק קחו לדוגמא אברך עם עשרה ילדים אין להם איך להגיע לחוף ים כי הם לא ישלמו 300 שקל על נסיעה בהסעה פרטית. אני אלחם על כך בכל כוחי".

"שאני הייתי ילד" מוסיף וידר: "היו שני קווי אוטובוס ישירים לים אין שום סיבה שלא יהיה עכשיו, בזמני נסעו כל "הצדיקים" הכי גדולים של בני ברק. אוטובוס לים זה אינטרס של רוב תושבי העיר זה דבר הזוי שחברי המועצה לא נלחמים עבר התושבים".

מעיריית ני ברק נמסר בתגובה: "לא נציג של סיעה חילונית יקבע בעיר התורה והחסידות איזה חוף כשר ואיזה לא. בני ברק עיר בעלת צביון חרדי מתנהלת על פי הוראות גדולי ישראל ורק רבני העיר הם אלו יקבעו האם החוף כשר או לא והאם ניתן לארגן הסעות ותחבורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר