"כולנו חלשים" • נדיר ומפעים

מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל: "בדורנו - אין אמונה אמיתית"

8 דקות היסטוריות של אמת נוקבת ותובנות מיוחדות על אמונה וביטחון בקדוש-ברוך-הוא וההשתדלות בדורנו • תיעוד מפעים ומרטיט של מרן רבינו אהרון לייב שטיינמן זצוק"ל - לפני 16 שנים (חרדים, ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן זצ"ל (צילום: ללא קרדיט)

לקראת יום השנה השני לפטירתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצוק"ל, נחשף קטע וידאו נדיר והיסטורי, שצולם לפני 16 שנים, הכולל דקות ארוכות של אמת נוקבת ותובנות מרתקות, על אמונה וביטחון בקדוש-ברוך-הוא ומידת ההשתדלות בדורנו.

הדברים נאמרו בשיחה בחדרו של מרן הרב שטיינמן עם מקורביו ראש ישיבת "אורחות תורה" הגרב"ד דיסקין וראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין.

במהלך השיחה המיוחדת, ניתנת הצצה מפעימה לדעתו הבהירה והזכה של מרן הרב שטיינמן בנושאים שונים, כמו עניין התמונות והצילומים של גדולי ישראל עבור ענייני צדקה, וכן בנושאי קמחא דפסחא - שם מתרעם מרן על העובדה כי "ישנם כאלו הנותנים רק לקמחא דפסחא, ואילו בכל השנה סוגרים את כיסם לכל המתדפקים על דלתם".

מרן זצוק"ל, בדרך האמת הנוקבת שלו, לא וויתר לנוכחים וקירב אותם כהרגלו אל נקודת האמת בסיבת הצורך האמיתי בצילומים עבור התרמה ואיסוף צדקה, כאשר הוא חוזר שוב ושוב על כך ש"אנחנו דור חלש, אמונה חלשה, אנשים חלשים, כולם היום כך, כולם, אמונה חלשה", ומצר על בעיות הדורות האחרונים הנפוצות בנושא האמונה הפשוטה.

ומה דעתו של מרן זי"ע על פשקווילים המופצים נגד אישי ציבור? "אין דבר כל כך טוב כמו עלבונות, זה מאוד טוב לכפרת עוונות, למי אין עוונות? לכולם יש עוונות".

צפו בווידאו המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר