ה'עוזר' של המלמד

אישום חמור: פגע באכזריות בילדים בני תשע

כתב אישום שהוגש היום מפרט מעשים נוראים שביצע לכאורה 'עוזר' למלמד בת"ת, במשך שלוש שנים, בארבעה ילדים - בבית משפחתו, בבריכה, ברכב ובכיתת הלימודים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: פלאש 90)

בבית המשפט המחוזי-מרכז הוגש היום (שני) כתב אישום חמור נגד תושב נתניה, שתקף באכזריות ארבעה ילדים שהכיר בתלמוד התורה בו עבד כעוזר ל'מלמד'.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם (23) פגע בארבעה קטינים שכיום הם בני 12-13, כאשר חלקם היו בני 9 בלבד בעת שהחל את מעשיו, תוך שהוא מנצל את עובדת היותו סייע במוסד החינוכי בו למדו.

"בחלק מהתקופה הרלוונטית", מפרט כתב האישום, "התגורר הנאשם בסמיכות לאחד הילדים", בו הוא פגע במשך שלוש שנים, גם כאשר זה היה פוקד את בית משפחתו של הנאשם מדי שבת".

בילד אחר הוא פגע במספר הזדמנויות שונות, "ברכבו של הנאשם, ובבית בו הוא מתגורר עם אשתו - עת שלא הייתה בבית". את השניים הנוספים הוא תקף "במספר הזדמנויות שונות: ברכבו, בכיתה בה למד אחד מהם ובבריכה בנתניה".

ילדיכם מוגנים במוסד הלימודים? כך תבדקו (מנהל אולפן: אריאל ליבא )

עו"ד יעל לוי מפרקליטות מחוז מרכז כותבת בבקשת המעצר עבורו עד תום ההליכים, כי "מעשיו של המשיב ונסיבות האירועים, ובפרט העובדה כי המשיב ביצע חלק מהמעשים בבריכה ציבורית, מקום בו עוברים עוברי אורח, וכן ברכבו, בפרהסיה - כל אלה מלמדים כי המשיב נטול עכבות ומורא, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן ביטחונם של קטינים בסביבתו".

"המשיב ניצל את גילם הצעיר של קטינים עליהם היה אחראי ושעל חינוכם היה אמון, תוך שניצל את אמונם ואת אמון הוריהם בו. הוא גזל מהקטינים את תמימותם, פגע וחילל את ילדותם", נימקה הפרקליטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר