"שמחתי גברה"

לפני שהספיק לבקר את אשתו היולדת, הציל חיים של שני פעוטות

40 דקות לאחר שהתבשר על הולדת בנו, ובעודו מתכנן לצאת לבית החולים לבקר את אשתו היולדת, זינק המתנדב החרדי לחלץ ילדה בת שנתיים וחצי ופעוט בן שנה וחצי, שננעלו ברכב לעיני אמם (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לאחר החילוץ (צילום: 'ידידים', סיוע בדרכים)

קריאה שהתקבלה היום (רביעי) במוקד של ארגון ידידים, על שני ילדים שננעלו ברכב לעיני אמם, הקפיצה את אחד המתנדבים, בעודו מרוגש מהבשורה ששמע זמן קצר קודם לכן: "נולד לך בן".

המקרה התרחש ברחוב מבצע ליטני ברחובות, שם ננעלו שני פעוטות, בשגגה, מול עיני אמם - שכמובן נלחצה ודאגה לחייהם, לאחר שבעבר אירעו מקרים רבים שכאלו, שהסתיימו באסון.

מלאכי שאער, כונן הסניף המקומי, הגיע במהירות למקום בעקבות הקריאה לעזרה למוקד, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את שני הילדים בשלום, ואף מבלי לגרום כל נזק לרכב.

מקרה שהסתיים באסון. ארכיון (צילום: דוברות מד"א)

"ארבעים דקות לפני הקריאה", תיאר בהמשך מלאכי, "קיבלתי טלפון מחמותי עם בשורה משמחת, שבשעה טובה נולד לנו בן".

המחלץ הוסיף: "הייתי באמצע להתארגן עם הילדים ליציאה למוסדות, ומיד אחרי שהורדתי אותם, ועוד לפני שהספקתי לנסוע לבית החולים לבקר את אשתי, קיבלתי את הקריאה על הילדים הנעולים".

"מדובר על ילדה כבת שנתיים וחצי ופעוט כבן שנה וחצי, שננעלו לעיני אמם. מיד נסעתי למקום, ובמהירות פתחתי את הרכב. השמחה שלי הבוקר על חיים חדשים שבאו לעולם, רק התעצמה עם חילוץ והצלת חיים של עוד שני ילדים מתוקים", סיים מלאכי בסיפוק.

מדוברות הארגון נמסר: "אנו שבים ומבקשים מההורים, לשים לב שלא להשאיר ילד ברכב סגור אף לא לזמן קצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר