דרך ה'זום' - מיוחד:

בגלל המצב; מרכזי ההכוון החרדים - התאחדו

מרכזי ההכוון התעסוקתי לציבור החרדי הפזורים ברחבי הארץ, התאחדו לפלטפורמה אחת וממשיכים את הפעילות במלוא התפוקה בהתאם להנחיות משרד הבריאות (תעסוקה, מקודם)

כיכר בשיתוף כיוון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: באדיבות המצלם)

צמצום פעילות, חל"ת ופיטורין, הם מושגים שכמעט ולא הגיעו לתחום שילוב החרדים בתעסוקה. מרכזי ההכווןהתעסוקתי לציבור החרדי הפזורים ברחבי הארץ, ממשיכים לעבוד גם במצב החירום במלוא התפוקה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מרבית הפעילות עברה לאמצעים דיגיטלים, כך שמחפשי עבודה מכל רחבי הארץ יכולים ליהנות מפעילות מאוחדת ונמרצת של כלל המרכזים.

בימים האחרונים, התאגדו 12 מרכזי ההכווןשמשרתים בימים כתיקונם את תושבי הערים בהם הם פועלים, והקימו פלטפורמה מקוונת שפונה לכל המעוניינים להיכנס לשוק העבודה או עובדים שנמצאים בתקופת חל"ת ופיטורין.

רוצים להצטרף לפלטפורמה המיוחדת? לחצו כאן.

בפלטפורמה החדשה, התאחדו מרכזי ההכוון התעסוקתי שמופעלים על ידי משרד העבודה והרווחה יחד עם הרשות העירונית לתעסוקה של עיריית ירושלים ומציעים סדרת הרצאות מקוונות המשודרות בשידור חי שיעניקו כלים להתמודדות עם המצב הנוכחי והכנה לקראת חזרה לעבודה בתקופה שאחרי משבר הקורונה.

הוובינרים שישודרו בימים הקרובים יעסקו בעולם העבודה העתידי, ניצול המשבר לקפיצה כלכלית, התמודדות עם תשלומי המשכנתא, ניהול כלכלי במצב הנוכחי ועוד הרצאות עם מגוון טיפים וכלים מעשיים לעובדים ומבקשי עבודה.

ההרצאות מועברות בפלטפורמת זום המאפשרת שיח עם המרצה לשאלות ותשובות תוך כדי הרצאה מקוונת. בין המרצים ניתן למצוא את המאמן האישי והמנטור המוביל ברוך פייגר, מנכ"לית בוסט עידית ביטון ועוד מומחים בתחומים כלכליים ותעסוקתיים.

יחיאל אמויאל מנכ"ל מרכז כיוון בירושלים מסביר: "לצד הפעילות הקבועה של אבחונים, סדנאות וייעוצים שממשיכה לפעול במרכז באמצעים דיגיטליים".

יחיאל אמויאל בראיון ל'כיכר', מיד לאחר ההכרזה על סגירת מוסדות הלימוד

"הובלנו יחד עם הצוות של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים חיבור של מרכזי ההכוון כדי לייצר מגוון רחב של הרצאות ומרצים ולספק את התוכן והעזרה לכל חרדי שמעוניין להשתלב בשוק העבודה"

רוצים להצטרף לפלטפורמה המיוחדת? לחצו כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר