פרצו דלתות

לאחר הזעם: המשטרה סגרה את הכנסייה באשדוד

לאחר שאנשי הכנסייה נתפסו על ידי 'יד לאחים', מבצעים פעילות מיסיונרית באשדוד • המשטרה החליטה להתערב, פרצה את הדלתות, חילקה קנסות והודיעה על סגירת הכנסייה (חרדים)

אסף מגידו | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון 'כיכר')

בעוד במסגרת המאבק בנגיף הקורונה רבבות עמך ישראל נשמעים לכל הוראות משרדי הממשלה השונים, ורבים בציבור מפסידים – לראשונה בחייהם - תפילות במניין ומצוות אחרות, מסתבר שכנסיה מיסיונרית הפועלת באשדוד להמרת דתם של יהודים לנצרות, המשיכה לפעול באין מפריע.

הכנסייה שפעלה ברחוב האורגים שבאזור התעשייה, ניצלה את עובדת מיקומה הרחוק מעין רואים, כדי להמשיך ולתפעל אותה בניגוד גמור לחוק.

ביום שישי האחרון, שעה קלה לפני כניסת שבת הגדול, התכנסו בכנסייה מספר מאמינים. וכאילו לא די בזאת, המתכנסים גם לא שמרו על מרחק ראוי אחד מהשני.

אנשי המחלקה למאבק במיסיון של יד לאחים מיהרו לחייג למשטרת אשדוד, כדי שתטפל בהפרת החוק החמורה, אלא שבעוד אנשי המשטרה יודעים לפשוט, לעיתים באלימות, על מקומות בהם התכנסו יהודים לתפילה, במקרה דנן השוטרים שהגיעו למקום לא אכפו את החוק.

פניה נוספת למשטרה הולידה התנהגות דומה מצד השוטרים, והתיפלה במקום נמשכה עוד שעתיים לאחר שיחת הטלפון הראשונה למשטרה.

ביד לאחים מיהרו לשגר מכתב לסגן ראש העיר הרב יחיאל ויינגרטן בבקשה לפעול במהירות לסגירת הכנסיה המיסיונרית על מנעול ובריח "לא רק שהמיסיונרים פועלים בכל ימות השנה כדי לעשות שמד רוחני, כעת הם גם מפירים ברגל גסה את החוק ופועלים להפצת המגיפה" נאמר במכתב.

יד לאחים בפעילות נגד המיסיון באומן

ביום שני התכנסו שוב אנשי הכנסייה לתיפלה, כשאנשי יד לאחים חייגו למשטרה התעקשו כי השוטרים יכנסו למקום, נשלח כוח יס"מ שפרץ את דלתות הכניסה הנעולות, נתן דו"ח למפעילי הכנסייה ופיזר את אנשיה.

ביד לאחים אומרים "נמשיך להיאבק במיסיון בכל הדרכים ובכל מצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר