כתב אישום

מזעזע: אב השאיר ילדה בת ארבע בסורגים

כתב אישום שהוגש היום מגולל כיצד אב התעלל בילדתו הקטנה בת ה-4, אותה השאיר בוכה, ביום שרבי, יושבת על הסורגים בחלון הבית - רק בגלל שבכתה בזמן האוכל (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הפרקליטות הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד חרדי המואשם בהתעללות בילדה קטנה בת 4, אותה השאיר לשבת על הסורגים ביום שרבי.

לפי העובדות המתוארות בכתב האישום, שהוגש תחת צו איסור פרסום, באותו יום, "מזג האוויר היה שרבי, שרר חום כבד והטמפרטורה הייתה בין 34-35 מעלות צלזיוס".

כאשר התיישב הנאשם לאכול, החלה הילדה הקטנה לבכות. הוא ביקש ממנה להפסיק - היא סירבה, ובתגובה החליט להעניש אותה, כדי שיוכל להמשיך לאכול.

בכתב האישום מתואר כי קודם כל הכניס אותה לחדרה, אך אחרי שהיא יצאה משם כשהיא בוכה וצועקת, החליט האבא להעניש אותה בעונש חמור יותר.

לפי העובדות המתוארות בכתב האישום, האבא "הרים אותה אל מחוץ לחלון חדרה שם אותה על אדן החלון שעומקו 21 ס"מ בלבד, ואשר חוצץ בין החלון לבין הסורגים הישרים הצמודים לאדן החלון. לאחר מכן סגר הנאשם את החלון, כלא באדן החלון את הילדה כך שלא תוכל לצאת ממנו בעצמה והותירה במקום בעוד שהיא מזיעה, בוכה וצועקת "הצילו".

"הנאשם כלא כך את הילדה חרף החום הכבד ששרר אותה העת, ושב אל תוך הבית לסיים את ארוחתו בזמן שהותיר את הילדה בחוץ".

התעללות בפעוט. אילוסטרציה (ללא קרדיט)

עוד מתואר בכתב האישום המזעזע כי רק אחרי שעוברת אורח הבחינה בילדה הצועקת ובוכה עד אדן החלון, אחרי שישבה שם בחום הכבד במשך כ-20 דקות, הוריד אותה האבא.

אם לא בכך, אותו אבא מואשם גם בהתעללות בילד נוסף, שגם אותו הושיב בהזדמנות אחרת על אדן החלון, ובמקרה נוסף קשר את ידיו למשך 15 דקות לפחות.

בפרקליטות מציינים כי "במעשיו האמורים לעיל, במספר מועדים תקף הנאשם קטינים שהוא אחראי עליהם וגרם להם לחבלה של ממש, בין גופנית ובין נפשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר