אות הנשיא הוענק למתנדב מצטיין מיחידת הג'יפים של זק"א ת"א

מתנדב יחידת הג'יפים של זק"א תל אביב ומי שפיקד על היחידה נחום קהלני, התעטר באות הנשיא למתנדב מצטיין. האות הוענק במסגרת תחרות שנתית של "העובד המצטיין" ובו זכה מתנדב זק"א תל אביב עם עוד 26 מהמתמודדים מתוך אלפים שהגישו מועמדות (חדשות, מקודם)

"נחום הוא סמל ודוגמא של נתינה ועשייה למען הזולת" (צילום: יח"צ)

אות הנשיא היא הזכייה הגבוהה ביותר בתחרות זו המוענקת על ידי נשיא המדינה בטקס חגיגי, בשנה זו עקב הקורונה הוענק האות והתשורה בטקס צנוע במשרדי העיתון "ידיעות אחרונות" בראשון לציון על ידי מנהל התחרות מר שאול זלצר.

הזכייה מלמדת על הערכה העמוקה של החברה הישראלית לפעילותה של זק"א תל אביב. לאחר שוועדה מקצועית בהם חברים נציגי משרד הכלכלה והתעשייה, נציג ההסתדרות, נציג נציב שרות המדינה, נציג התאחדות התעשיינים ונציגי ציבור בחרו במתנדב פה אחד כראוי לקבל את האות.

נחום קהלני כיהן כמפקד יחידת הג'יפים לאיתור חילוץ והצלה, משמעות התפקיד זמינות וערנות 24/7 להקפצות מצילות חיים. היחידה שהיתה תחת פיקודו וכיום הוא אחד מסגל הפיקוד מונה מעל 100 מתנדבים רובם בעלי רכבים 4X4 מלאי מוטיבציה וחדורי אמונה לתרום ולהתנדב למען הזולת הכל תודות לרוח המפקד.

בנימוקי הוועדה על זכייתו של נחום קהלני נכתב בין היתר: "נחום פעיל ביחידה 24/7 ללא הפסקה בכוננות תמידית ימי חול ושבת, זמני עבודה ומשפחה, כשבאה הקריאה הוא הראשון לדגל. חן מיוחד נסוך על פניו ולעולם לא יאבד עשתונותיו, יש לו יחסי אנוש נפלאים, מהווה סמל ודוגמה למתנדבים וסוחף אחריו דור חדש של אנשי נתינה ותרומה לקהילה. מקדיש רבות להתמקצעות המתנדבים, השריש ביחידה והקים את הפרויקטים השונים של הפעילויות למען הקהילה. נחום הוא דמות, סמל, דוגמא למופת ולחיקוי. ראוי הוא לפי כל קנה מידה להיבחר בתואר "העובד המצטיין".

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד בירך את נחום קהלני ואמר כי "נחום הוא סמל ודוגמא של נתינה ועשייה למען הזולת שארגון זק"א תל אביב גאה בו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר