"לא מתייחס למחלות"

פירר: "השמועות בשמי בנושא ה'קורונה' - שקריות"

גל שמועות והוראות מציף את הרשת בשבועות האחרונים בשמו של היועץ הרפואי הרב אלימלך פירר, אך כעת הוא מבהיר בפני 'כיכר השבת' כי כל המפיץ בשמו מידע כזה או אחר - מטעה ומשקר (בריאות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הרב אלימלך פירר (צילום: מארק ניימן / לע״מ)

בלעדי ב'כיכר השבת': החשש מפני נגיף ה'קורונה' לצד התסכול מהמגבלות בהן אנו נתונים מגלגלים חדשות לבקרים שמועות רבות, מרביתן שקריות, כאשר בחלקן נועדו להפצת הוראות כאלו ואחרות, תוך הטעיית הציבור.

בעקבות גל השמועות, פנה 'כיכר השבת' אל היועץ הרפואי הרב אלימלך פירר, יו"ר 'עזרה למרפא', בכדי להבין מה מבין כל השמועות שנפוצות בשמו, נכונות - אם בכלל.

באמצעות עוזרו ודוברו, מנחם גשייד, מסר הרב פירר כי "אינו נוהג לענות על שאלות כלליות מכל סוג שהוא, ואינו ממליץ המלצות קולקטיביות רפואיות".

הקריאה של הרב פירר בגל הראשון

בסביבתו של פירר מזכירים כי כבר בפרוץ הגל הראשון הוא מסר הודעה, שאף הופצה באמצעות משרד הבריאות, כי יש לשמור על כל ההוראות כלשונן ואין להקל ראש בהם. "מאז ועד הלום הרב פירר לא שינה את עמדתו במאומה", מחדד גשייד.

"כל מי שאומר בשמו של הרב פירר, כאילו ואין להתייחס להוראות כלשונן, או שמועות שונות על נכונות להידבק בווירוס או כל סוג שמועה אחרת שאינה עולה בקנה אחד עם הוראות משרד הבריאות, מטעה ביודעין או חלילה – גרוע מכך – משקר", אומר לנו פירר באמצעות דוברו מנחם גשייד.

מנחם גשייד ב'אולפן כיכר'

גשייד מודע לכך שיש אנשים או מקומות שמנסים או ניסו להורות על הקלות בענין הקורונה, ותלו זאת כאילו בשמו של הרב פירר, אך מצהיר חד משמעית: "מי שאומר זאת אינו דובר אמת".

"הרב פירר, עוסק בשאלות פרטיות המגיעות לשולחנו ואינו עונה או מתייחס למחלות באופן כללי. הוא לא רואה זאת כחלק מתפקידו ומשכך אינו עוסק בכך", אומר גשייד לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר