פרסום ראשון

אלי רוזנברג לאל על: "רכילות והשערות בלתי מבוססות"

תלמיד הישיבה המבקש לרכוש את חברת התעופה הלאומית של ישראל, טוען היום כי הטענות שהוא משקיע בשם אביו אינן נכונות, ובהתבסס על ההיתר שקיבל, דורש לא להתעכב (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אלי רוזנברג, המשקיע החרדי המתעניין ברכישת אל על, שיגר היום (רביעי) מכתב באמצעות עורכי דינו אל מייצגי חברת התעופה הלאומית של ישראל, בדרישה להתקדם עם השלמת העסקה.

רוזנברג מתבסס על ההיתר שקיבל אתמול מרשות החברות הממשלתית, כי ימליצו עליו בעת רכישת 40% ממניות החברה - כך שיהפוך לבעל השליטה.

במכתב הוסיפו כי "ההיתר האמור חותם את הגולל על כל טענה אחרת, ועל הניסיונות להטיל ספק בעובדה שמרשנו הינו המשקיע, ניסיונות שנסמכו אך ורק על דברי רכילות והשערות בלתי מבוססות".

בכך הם מכחישים למעשה את הטענות כי הוא רוכש את החברה עבור אביו, נפתלי רוזנברג, המנוע מרכישת החברה בשל העובדה שהוא אינו אזרח ישראלי.

אלי רוזנברג (צילום: בן חורין ואלכסנדרוביץ)

עוד הוסיפו עורכי הדין כי "כפי שציינו במכתבינו הקודמים, מצבה הכלכלי הרעוע של אל על, כעולה מדוחותיה הפומביים ומפרסומים נוספים מטיל חבות אישית על כל דירקטור לגרום לכך כי יינקטו כל הפעולות הדרושות להצלת החברה, באופן מיידי, ובכלל זה, להזמין את מרשנו להיכנס למשא ומתן מיידי ומהיר על הצעתו להשקיע בעת הקשה הזו של אל על, סך של כ-260 מיליון ש"ח".

לסיום, הם מבקשים "לתאם באופן מיידי ובהול, פגישה בין חברי דירקטוריון לבין מרשנו בקשר עם הצעת מרשנו, וזאת על מנת לקדם את ההזרמה המיידית בסך של כ- 260 מיליון ש"ח".

אתמול דיווחנו כי מנהל רשות החברות הממשלתית יעקב קוינט כתב כי "הרשות תפנה למחזיק מנית המדינה באל-על, לקבלת הסכמתו לפי תקנון אל-על, לאחר שהמבקש ירכוש מניות אל-על בשיעור המחייב קבלת הסכמת מחזיק מנית המדינה, או לאחר שבפני המדינה יוצג הסכם מותנה חתום לרכישת מניות בשיעור האמור".

בתגובה למכתב הרשות, נמסר מטעמו של אלי רוזנברג ל'כיכר השבת': "אני מודה לרשות החברות על הבדיקה המקצועית והמעמיקה. ועכשיו הגיע רגע האמת - ההצעה שלי היא הדרך היחידה לשקם את אל-על ולהצעידה למקום הראוי לה".

"נשמח שיו"ר דירקטוריון אל על יזמן אותי לפגישה על מנת לסכם את הקצאת המניות כנגד הזרמת 260 מליון ש"ח (75 מליון דולר) לטובת החברה ועם ישראל המשווע לכך שחברת התעופה הלאומית תהיה חזקה ויציבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר