4 שנים אחרי

היועמ"ש מנדלבליט נוטה לסגור את תיק דרעי

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי להכריע בקרוב בתיק החקירה נגד יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי. הערכה: התיק ייסגר או שיוגש כתב אישום על עבירות מס בלבד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

למעלה מארבע שנים מאז חקירתו של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הפכה לגלויה, היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי בקרוב להכריע בתיק.

העיתונאי אביעד גליקמן דיווח אמש (מוצ"ש) בחדשות 13 כי מנדלבליט צפוי לפרסם בקרוב את החלטתו, ייתכן שכבר השבוע.

על פי ההערכות מנדלבליט צפוי לסגור את תיק החקירה נגד דרעי, אך במידה ויוחלט להגיש כת באישום, הרי שמדובר בכתב אישום מינורי בעבירות מס בלבד.

אריה דרעי משוכנע: התיק ייסגר

לפי גליקמן: "ישנם חילוקי דעות במשרד המשפטים כאשר הפרקליטות סבורה שצריך להגיש כתב אישום, אולם יש מי בסביבת היועץ שסבור שצריך לסגור את התיק. ההערכה היא שאם היועץ יחליט לבסוף להגיש כתב אישום זה יהיה כתב אישום מינורי( עבירות מס)".

כזכור, בראיון שהעניק בעבר ל"כיכר השבת", התייחס השר דרעי לחקירה ואמר כי הוא בטוח שהיא תסתיים בטוב: "אני משוכנע. בזה, אני משוכנע. אני לא רוצה לפרט, קיבלתי החלטה שלא לדבר. אני מקבל את זה באהבה, אני רואה בזה מתנה של הקב"ה שנתן לי, כדי לעורר אותי ולהתקרב אליו יותר, אני מקבל את זה באהבה גמורה, אני יודע מה יש, אני יודע מה השאלות ששואלים אותי, אני יודע מה התשובות".

"ייקח עוד קצת זמן, יש לי סבלנות, זה לא ירפה את ידיי, אמשיך למלא את צוואתו של מרן", הוסיף דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר