סוער באשדוד

נגד החרדים או בגלל התקנות: מדוע המתקנים נחסמו?!

משפחות חרדיות מאשדוד שביקשו לבלות ב"פארק הפיראטים" בעיר, נתקלו בפקחים שחסמו את המתקנים. לטענתם, זה צעד נגד החרדים. אך בעירייה טוענים: אלו התקנות (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

תושבים חרדים מהעיר אשדוד שרצו לצאת בימי 'בין הזמנים' לפארק הגדול בעיר, נתקלו בפקחי העירייה שמנעו מהם להיכנס למתחם. לטענתם, מדובר בהתנכלות לחרדים, אך מנגד העירייה טוענת כי אלו ההנחיות.

מדובר בפארק הפיארטים באשדוד, זהו הפארק הגדול ביותר בעיר ובמהלך השנה, מגיעים לפארק מכל רחבי העיר, חרדים, דתיים וחילוניים.

אמש (ראשון) הגיעו למקום תושבים חרדים אך הגישה אל המתקנים, נחסמה בפניהם. "כל הגינות ברחבי העיר פתוחות לציבור הרחב", הם מספרים ל'כיכר השבת'. "אתמול הגענו ביחד עם המשפחות ונתקלנו בפקחי העירייה שלא הסכימו שניכנס למתקנים וחסמו כל גישה לפארק".

לטענתם, "אמנם, לא מדובר בגן המיועד לחרדים, אך נראה שמדובר בהתנהלות מכוונת של העירייה נגד החרדים, כי המסורת בעיר אשדוד, שבתחילת בין הזמנים, הפארק הוא כולו חרדי, כמעט ואין חילויים, מה גם, שכל שאר הגינות בעיר כן היו פתוחות מלבד הגינה הזו".

"להבנתנו", מוסיפים התושבים החרדים, "יש פה צעד מכוון של העירייה נגד החרדים, כאילו חרדים וקורונה זה אותו דבר וכל מקום שחרדים נמצאים יש עומס".

'כיכר השבת', פנה אל עיריית אשדוד, וזו מצידה הבהירה כי אין לה דבר נגד הציבור החרדי, אלא המתקנים נסגרו במסגרת התקנות.

וזו התגובה המלאה של העירייה: "מאז חודש מרץ ובהתאם להנחיות תו סגול של משרד הבריאות, כל הפארקים ומתקני השעשועים בכל רחבי העיר סגורים לפעילות, ומעבר למסע ההסברה והקמפיינים שמבצעת העירייה כדי לחדד את כללי ההתנהגות, מתבצעת גם אכיפה ופעילות שנועדה למנוע התקהלות במרחב הציבורי".

בעירייה מדגישים כי "הדברים נכונים לכל הגנים העירוניים, בכל רחבי העיר ולכל תושבי העיר ללא הבדל באורח החיים שלהם.

"עיריית אשדוד עושה כל מאמץ על מנת להבטיח את שלום ובריאות כל הציבור ולא רק שהיא מצפה להבנה אלא רואה חשיבות במעורבות והשתתפות הציבור במאבק זה. באותה מידה העירייה מצפה שגופי תקשורת ידאגו להעביר את המסרים הללו לקהל הקוראים שלהם ויחדדו את משמעויות השמירה על הנחיות הבריאות. ככל שנפעל יחד, באחריות ומתוך ערבות הדדית, כך נוכל לבלום את המשך התפשטות הנגיף ולהציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר