"לא סיפרו לאיש"

מזעזע: פלסטיני פגע בנערות ב'חוף הנפרד'

בילוי 'בין הזמנים' משפחתי תמים, הסתיים בסיוט: ילדה בת 13 ונערה בת 16 נפלו קורבן לשב"ח, פלסטיני שחדר לישראל והגיע לחוף הנפרד באשדוד. תחילה הן הסתירו זאת, אך אימן גילתה והתלוננה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חוף נפרד. אילוסטרציה (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

בבית משפט השלום באשקלון הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד רשיד אחליל, פלסטיני שוהה בלתי חוקי שחדר לישראל, הגיע לחוף הנפרד באשדוד ופגע באופן קשה בשתי אחיות, בת 16 ובת 13.

על פי העובדות שהוצגו בפני בית המשפט, הפלסטיני בן ה-25, תושה העיירה בית אומר שבנפת חברון, נכנס לפני כשבוע לשטחי ישראל, לעיר אשדוד, כאשר אין בידו אישור כניסה או שהיה כחוק.

שלושה ימים לאחר מכן, בשעה 18:15, הוא הגיע לחוף הנפרד באשדוד, בו שהו באותה עת שתי הקטינות, בבילוי משפחתי של 'בין הזמנים' לצד עוד כמה מבני משפחתן.

בשלב מסוים, כך על פי כתב האישום, הוא התקרב אליהן ופגע בהן, בנפרד, באופן חמור. באחד המקרים "הצליחה אחת הקטינות להתרחק מהנאשם, אך הוא שוב התקרב אליה וביזה אותה".

הוא המשיך במעשיו החמורים שוב ושוב, גם כאשר שמע התנגדות נחרצת להם, ואף לאחר שנהדף פיזית לאחור.

תחילה, כך מתברר, "הקטינות לא סיפרו לאיש על מעשי הנאשם, אלא דיברו ביניהן בעניין זה. רק כאשר אימן ביקשה מהן לספר מה קרה, הקטינות סיפרו לה את שאירע והצביעו על הנאשם".

מציל בחוף, בראיון ל'כיכר'. ארכיון (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

"מיד לאחר מכן התלוננה האם בפני מנהל תחנת ההצלה בחוף והצביעה על הנאשם, וכשהוא הבחין בכך, עזב את מקום מושבו והחל להתרחק רגלית מהמקום. אלא שהמציל עקב אחריו כשהוא ברכב המצילים, עיכב אותו, הזעיק משטרה למקום והשוטרים עצרו אותו", מתואר בכתב האישום.

עו"ד אדוה וייצגן מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) טענה היום בפני בית המשפט כי יש להאריך את מעצרו של הפלסטיני החשוד, וכך אכן הוחלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר