הלווית הרוגת התאונה

האלמן הפצוע ייבב: "אירחנו יתומים, ועכשיו הילדים שלי הפכו ליתומים"

עין לא נותרה יבשה בהלוויתה של תמי שטרית בת ה-40 מהקהילה החרדית בנתיבות, שנהרגה בתאונה בחזור מהישיבה של בנה, כאשר האלמן הטרי בכה: "כלום לא לפי התוכניות" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האלמן וזירת התאונה (צילום: ללא קרדיט; מתוך קבוצת 'החדשות' / בט"ש וחירום)

בבית העלמין בנתיבות הובאה אמש (ראשון) למנוחות, בהלוויה קורעת לב, מרת תמר שטרית ע"ה, שנהרגה בתאונת דרכים מחרידה במוצאי שבת.

כזכור, היא ובני משפחתה נסעו לקחת את בנם לישיבת 'אמרי דעת' בירושלים, שם הוא לומד, ובדרך חזור, מעט לפני הגיעם לעיר מגוריהם נתיבות, אירעה התאונה הקטלנית, בכביש 293, בה נפצעו גם הבעל ר' מאיר ואחת הבנות.

אמש גדשו מאות מלווים את בית העלמין, תוך שמירת הוראות משרד הבריאות, והאזינו להספדים שנישאו מאת בני המשפחה השבורה, כמו גם על ידי רבנים בהם הרב משה פרץ רב קהילת לב אליהו בעיר, הרב דנון דנין רב הקהילה הספרדית-חרדית והרב יוסף אביטל רבה של הקהילה החרדית באופקים.

הנוכחים שמעו דברי התעוררות, "על ה'תקיעה, שברים ותרועה', שהקב"ה השמיע לנו במקרה נורא זה, בימי הרחמים והסליחות", כפי שאמר אחד מהמספידים.

בן משפחתה הרב שי בן דוד סיפר על היותה של המנוחה יתומה מאב מילדותה, ועל מסירותה של אמה שחינכה אותה במוסדותיו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן במגדל העמק, שם ספגה חינוך טהור ומסירות נפש לתורה ולמצוות, "כפי שבאמת חינכה את ילדיה".

זירת התאונה הקטלנית (מתוך קבוצת 'החדשות' / בט"ש וחירום)

עין לא נותרה יבשה כשהאלמן הטרי הרב מאיר, רב מחלקת הנישואין באופקים, עלה להספיד כשסימני הפציעה שלו מהתאונה נראים בבירור, ואמר בבכי: "הכל לא לפי התוכניות; הבית שעשינו בו חתונות רבות, נהפך עכשיו לבית אבלים. בבית שלנו אירחנו יתומים, ועכשיו הילדים שלי הפכו ליתומים".

"אבל אני מקבל דין שמים באהבה - ברוך דיין האמת", המשיך רבי מאיר שטרית, שאף סיפר על "מידת החסד והנתינה של אשתי תמי, שרק ביום שישי האחרון הלכה לתת אוכל לשכנה".

עקב מגבלות הקורונה, המספידים נאלצו לקצר בדבריהם, ולאחר בקשת מחילה ו'קדיש' נטמנה מרת תמר שטרית למנוחת עולמים, בהותירה אחריה את משפחתה האבלה ושלושה ילדים יתומים.

תמי ע"ה עם בעלה הרב מאיר (ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר