מחזה קורע לב

ה'קדיש' של ילדי השוטר מבני ברק שנפטר מקורונה

בהלוויה עתירת יגון הובא היום למנוחת עולמים מיכאל לוי בן ה-55, שוטר שהיה מוכר בב"ב, שנדבק בקורונה ונפטר. בניו, שנשאים אף הם, הורשו לצאת לפתח האמבולנס ולומר קדיש (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בבית העלמין קרית שאול בתל אביב, הובא היום (ראשון) למנוחות, בהלוויה מצומצמת, תושב בני ברק ר' מיכאל לוי, מי שהיה מוכר בעיר כמפקד נקודת המשטרה בבית החולים איכילוב, שנדבק בקורונה ונפטר.

מיכאל, שהיה אדם חביב במיוחד ומוכר מאוד בעיר התורה, היה במקביל לעבודתו המסורה פייטן שהראה בהזדמנויות שונות את אהבתו לשירה היהודית, כל זאת כשהוא מגדל את ששת ילדיו, ההולכים בדרכו הטובה וחלקם תלמידי ישיבות.

במהלך עבודתו כשוטר נצפה המנוח פעמים רבות כשהוא מנצל את רגעיו הפנויים ללימוד תורה. לפני כחודש הוא אף הספיק להכניס לבית כנסת סמוך לו, ספר תורה שכתב לעילוי נשמת אביו.

מיכאל ז"ל

את דבר מחלתו גילו בני משפחתו וחבריו הרבים, כאשר התמוטט לפתע בעיצומה של תפילת יום הכיפורים בבית הכנסת, הובהל לבית החולים והתברר שם כי נדבק בנגיף הקורונה.

מחזה קשה לצפיה בהלוויתו של השוטר מבני ברק, שטופל בידי מתנדבי זק"א תל-אביב, היה כאשר ילדיו ואשתו הובאו למקום באמבולנס מיוחד, מאחר וגם הם נדבקו בנגיף.

שני הבנים, תלמידי ישיבות, הורשו לצאת ולעמוד רק בפתחו האחורי של האמבולנס, כדי לומר את ה'קדיש' על אביהם המנוח.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר