האלימות בחתונה

שכנים חייגו למשטרה: רוקדים עם מתנפחים

המשטרה מפרסמת הקלטות של תושבים שחייגו להתלונן על החתונה אתמול בגבעת זאב: "אני מזועזעת; מחר יהיו שם עשרות חולי קורונה - וזה יגיע גם אלי" • האזינו לשיחות (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החתן והכלה (צילום: Flash90)

ביום שאחרי האלימות במהלך אכיפת החוק בחתונה שהתקיימה בגבעת זאב בניגוד להנחיות, מפרסמת המשטרה את הקלטות השכנים שחייגו להתלונן על האירוע.

מדובר במספר שיחות, בהם התריעו השכנים כי יש במקום עשרות אנשים בניגוד לחוק, והביעו את חששם כי הדבר יביא להתפרצות הקורונה בסביבת מגוריהם.

אחד השכנים מדווח למוקד המשטרה כי "יש אירוע גדול, עם מוזיקה ומתנפחים", אחר סיפר כי "רואים את ההתקהלות והמסיבות".

שכנה אחרת סיפרה: "מתקיימת מסיבה עם המוני משתתפים שרוקדים בתוך הבית שלהם, בגינה. מחר יהיו שם עשרות חולי קורונה וזה יגיע גם אלי".

"אנחנו בסגר וזה מסכן אותי", הוסיפה השכנה. "אני מזועזעת שאנשים ממשיכים לעשות חגיגות כאילו אין כלום".

בנוסף, פרסמה המשטרה הקלטה מרשת הקשר עם דיווח על "חתונה באזור מאה איש בבית. דווח על תקיפת שוטרים, פצוע אחד מקבל עכשיו טיפול רפואי".

כזכור, לפי גירסת המשטרה, השוטרת שתיעדה את המתרחש וביקשה לזהות את בעלת הבית, הותקפה על ידה, ולכן נאלצו השוטרים להודיע לה שהיא מעוכבת, וביקשו ממנה להתלוות אליהם מספר פעמים.

בשלב זה, שאר בני הבית החלו להתלהם ולהפריע לשוטרים, תוך שחלקם זורקים לעברם בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו. השוטרים עצרו את אחד החשודים תוך שהוא מתנגד למעצר ותוקף אותם, ובתוך כך החליק על השמן, ושניהם נחבלו משברי הזכוכית.

האבא, הרב אורי פולק אמר היום: "מה שקרה אתמול בבית שלי זה אירוע מחריד. אנחנו שמרנו על הכללים היו בסך הכל אחים ואחיות של שני הצדדים. זה היה אירוע מצומצם והמשטרה חיפשה עימותים".

האבא מספר על שאירע (צילום: חיים גובלדרג, כיכר השבת)

"לא שמעתי מהם משפט אחת לסגור את האירוע, קח קנס. הם מפרסמים שנתנו לנו קנס - לא נתנו לנו קנס שמענו על זה ברשתות. הייתה פה אלימות - וזה היה יכול להיגמר בקנס. שוטרת נכנסה לאירוע פרטי והתחילה לצלם. אשתי הזיזה לה את הטלפון מהיד. לזה הם קוראים תקיפת שוטר כי היא נגעה לה בטלפון. זה כנראה פגע לה בכבוד והם החליטו לעצור את אשתי".

הוא הוסיף ותיאר את האירועים מזווית מבטו: "אשתי, כדי להרגיע את הרוחות, ביקשה סליחה מהשוטרת. השוטר נכנס לבית וספר את האנשים. אנחנו בני הבית 15 אחים ואחיות ובחוץ עוד כ20 איש ממשפחת החתן. זו הייתה חתונה מצומצמת. הבן יצחק ניסה למנוע את המעצר של אמא שלו - ואז נפלו דברים מהשולחן ונשברו, הוא נפצע ואשתי נפצעה".

"הם השכיבו אותו על הרצפה במטבח ונתנו לו פיצוצים בפנים. השוטרים הם היחידים שהיו במטבח. יש שכנים שצילמו ונגיע לצילום - השוטר נתן לו בוקסים בפרצוף וכל הילדים שלי חטפו טראומה. לא יודע מתי נוכל לצאת מהטראומה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר