"החרדים שקופים"

דרעי: "כשאנחנו ירוקים לקורונה, רוב התקשורת שותקת"

יו"ר ש"ס יוצא לפני זמן קצר במתקפה על התנהלותם של רוב כלי התקשורת הכלליים, שבמשך זמן רב השמיצו את החרדים על הפרת הנחיות, וכעת שהמצב טוב לא אומרים מילה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דרעי (צילום: Miriam Alster/Flash90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מותח היום (רביעי) ביקורת על הסיקור התקשורתי, שנעלם לדבריו כאשר יש צורך לדווח על הפיכת הערים החרדיות ל'ירוקות' לקורונה.

בישיבת סיעת ש"ס שהתקיימה לפני זמן קצר בכנסת אמר דרעי, כי "חלקים גדולים בתקשורת הכללית הסיתו נגד המגזר החרדי במשך חודשים, בעיקר בכל תקופת החגים, על כך שהחרדים מפרים את ההנחיות ומפיצים את הנגיף".

"החרדים עברו תקופה קשה של סגרים, ובעיקר התקפות קשות ביותר", שחזר יו"ר ש"ס את שחוו בשבועות הקודמים בני המגזר המושמץ ביותר במדינה.

וכאן הגיעה ביקורתו: "השבוע הערים במגזר החרדי ירוקות, אולם אצל רוב התקשורת הכללית - שתיקה. שום אזכור לכך. לפתע הערים החרדיות הפכו שקופות".

דרעי והקורונה. בראיון ל'כיכר השבת'

"לצערי הרב", המשיך דרעי, "לאחר חודשים של התקפות קשות נגד החרדים, אין כמעט התייחסות - בוודאי שלא מילה טובה על שמירת ההנחיות ההדוקה של הציבור החרדי, שחי בתנאים קשים וצפיפות יותר מכולם".

הנציג החרדי היחיד בקבינט הקורונה שב והדגיש לסיום: "כל הערים החרדיות ירוקות, בשל שמירת ההנחיות של רוב רובו של המגזר החרדי, והם ראויים היום לציון לשבח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר