היה במצב קשה

איש העסקים החרדי החלים מהקורונה והודה לה'

יצחק ויצמן בן ה-82, שבבעלותו שורת חנויות בעיר בני ברק, שחזר עם ילדיו את הניסים שאירעו לו, כאשר החלים מנגיף הקורונה בגינו אושפז במצב קשה • צפו במסיבת ההודיה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

חסדי שמיים: יצחק ויצמן, איש עסקים חרדי בן 82 מבני ברק, שחלה בנגיף הקורונה והיה במצב קשה, החלים וניצל בנס מהנגיף הארור. בעקבות כך הוא ערך סעודת הודיה נרגשת.

ויצמן, שחלה לפני כחודשיים, העדיף תחילה להישאר בביתו, אך כאשר חלה החמרה במצבו הוא פונה לבית החולים איכילוב לטיפול רפואי במשך יממה, בסיומו התעקש לחזור להמשך 'אשפוז ביתי'.

בימים האחרונים החלים יצחק באופן מוחלט מהנגיף, כנגד כל הסיכויים, ואמש ערכו בני משפחתו את מסיבת ההודיה, בה הוא אמר בהתרגשות: "אני מודה להשם יתברך על החסד הגדול שעשה עמי".

"אין לי מילים", הוסיף החולה לשעבר, "זכיתי באישה מיוחדת, שכל הזמן עזרה וטיפלה בי. גם הרבה אנשים התפללו ולמדו לרפואתי. שנשמע בשורות טובות, ויהיה לכולנו חיים טובים", סיים בקול חנוק.

בנו, עזרא ויצמן, נשא אף הוא דברים ואמר: "אני זוכר שאימא התקשרה אלי ואמרה שאבא לא מרגיש טוב. זה היה הערב הכי קשה שהיה לי בחיים".

"מרוב לחץ", שחזר הבן, "אימא שכחה את המספר של מד"א. אז נסעתי במהירות הביתה, וראיתי את אבא במצב לא טוב. הזעקתי את כוחות ההצלה, והם פינו אותו לבית חולים".

הבן, עזרא, משחזר

"כיום, חודש אחרי, אנחנו יושבים עם אבא, בחסדי שמיים, כשהוא בריא ושמח. צריך רק להגיד תודה להשם על הכל.המנהיג לעולם בוחר עבור האדם איך יתנהלו חייו".

לסיום גילה עזרא בהתרגשות: "באותו הלילה שלקחנו את אבא לבית החולים, אמרתי לעצמי שהוא לא ישאר שם, אלא יקבל את הטיפול הראשוני ונחזיר אותו להמשך טיפול בבית, וכך היה: אחרי 16 שעות הוא חזר, כשאימא כל הזמן מטפלת בו במסירות רבה".

"אנשים בגיל כמו שלך, אבא, שנשארו בבית החולים - זה לא נגמר טוב", הוסיף הבן, שאיחל לאב יצחק: שתהיה לך אריכות ימים ושנים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר