"פרובקציה עונתית"

אחרי המהומות: ליברמן יגיע לישיבת גרודנא

ניסיון לקושש קולות בקרב המגזר הרוסי באשדוד? מחר, הודיע ליברמן, שיגיע ל'גרודנא', שם היה היום מהומה ויערוך מסיבת עיתונאים במקום; "פרובוקציה העונתית של ליברמן" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
איווט ליברמן (צילום: פלאש 90)

אחרי שברובע ג' באשדוד התחוללה היום (שני) מהומה גדולה ואלימה, כאשר צעירים מ'הפלג' הפריעו לפעולות אכיפת הסגר שביצעה העירייה, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, החליט לרתום זאת לעגלת השנאה ומחר הוא יערוך מסיבת עיתונאים - סמוך לישיבה.

הכל החל, כאמור, כאשר הפקחים, שנתקלו בבחורי הישיבות והילדים, שהפריעו להם בהגעתם לחיידר, הזעיקו את המשטרה, והמהומה בעקבות כך רק גברה.

הרב דוד צוקר, המשמש כאחד מרבני ישיבת 'גרודנא', הגיע לזירת המהומות וניסה לתווך בין הניצים, כדי לנסות ולהגיע לרגיעה, אך בסופו של דבר, המשטרה החטיפה לו מכות, עד שהוא נאלץ להתפנות בליווי משטרתי לבית החולים.

ליברמן כאמור החליט לרתום את ההתפרעות שהייתה היום, ככל הנראה לצורכי תעמולת בחירות ומחר הוא יקיים מסיבת עיתונאים בסמיכות.

כך על פי ההודעה שהוציאו הערב מטעמו נאמר: "בעקבות ההתפרעויות האלימות באשדוד, מחר, יום שלישי, ה-12 בינואר בשעה 10:30 יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, יתן הצהרה לתקשורת סמוך לישיבת גרודנא שבאשדוד".

"צוותים המעוניינים לסקר את ההצהרה יש להגיע עד השעה 10:00 מיקום מדויק יימסר מחר", נכתב בסיום ההודעה לתקשורת.

גורמים ב'הפלג הירושלמי', החליטו להגיב ואמרו: "בתגובה לפרובוקציה העונתית של ליברמן, הוא מתבלבל. זו לא ישיבת תורה בתפארתה או חצר כזו אחרת, קול התורה ימשיך להדהד בבתי המדרש והישיבות, למגינת ליבו ולב שותפיו מכל הזמנים".

תושבי אשדוד מספרים ל'כיכר השבת': "אנחנו לא מבינים מה ליברמן מחפש פה, מלבד ניסיון לקושש קולות בקרב אוהדיו מהציבור הרוסי בעיר, אנחנו עיר שקטה ורגועה חבל על הפרובוקציות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר