"החלטה עיסקית"

נשיא 'שטראוס' הפתיע בדבריו על העובדות החרדיות

נשיא ומנכ"ל חברת שטראוס, הסביר במהלך נאום שנשא, את החשיבות שיש לחברה בעובדות המגיעות מהציבור החרדי ואמר, "אנחנו מאמינים שיש לעשות הכל שכולם יחיו ביחד" (חרדים)

גיורא בר-דעה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

נשיא ומנכ״ל קבוצת שטראוס, מר גיורא בר-דעה, השתתף באירוע במרכז בראשית אשדוד, שם הפתיע בדבריו כאשר שיבח את העובדות החרדיות, המעניקות בין היתר שירות ללקוחות תמי 4.

"הפעילות של שטראוס עם המגזר החרדי אינה במסגרת פילנתרופיה או תרומה לקהילה, אלא החלטה עיסקית נכונה עבור קבוצת שטראוס", פתח בר-דעה את דבריו.

"דווקא בעת הזו יש חשיבות מיוחדת לשיתוף פעולה מעין זה שתורם לאחדות הלאומית על רקע השיח המפלג שנוכח בתקשורת בשנה האחרונה. אנחנו רוצים להישאר פה בישראל יחד אחרי השנה הזו, ואנחנו בשטראוס מאמינים שיש לעשות כל מה שאפשר כדי שכל השבטים בחברה הישראלית יהיו ביחד. אין דרך אחרת מלבד עשיה משותפת ויש מקום לכולם תחת השמש במדינה הזו".

בהמשך דבריו הביע בר-דעה את הערכתו לעובדות החרדיות, ואמר: "תודה רבה לכן על המאמץ, איכות העבודה שאנו זוכים לה בזכותכן היא מדהימה".

"אנחנו בקשר עם הנהלת אחים גלובל, במטרה להרחיב את שיתוף הפעולה הפורה שלנו לעולמות נוספים תחת המעטפת של קבוצת שטראוס".

יצוין, כי מרכזי בראשית הינם מתחמי תעסוקה בעלי מוניטין המותאמים במיוחד לצרכי האישה החרדית. המתחם מופעל על ידי חברת בראשית מבית אחים גלובל, שבנשיאותו של הפילנתרופ מארק שימל.

מרכזי התעסוקה משתלבים יחד עם פעילויות בתחומי השמת עובדים, הדרכה וסיוע ליזמים, מרכזי אחים בבני ברק וירושלים, חממות טכנולוגיה ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר