תיעוד מרגש

דרמה בבית האבלים: אותר 'השוטר המחלץ' האמיתי מאסון מירון

השוטר הדרוזי רמי עלואן, אכן ניסה לחלץ את הילד שמואל חיות מהאסון במירון, בו נספה אחיו ידידיה ז"ל; אך מי שגם עשה זאת, בכוחות לא לו, אותר רק היום • צפו במפגש המרגש (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תיעוד המפגש המרגש (צילומים: דוד ברעם)

לפני זמן קצר (חמישי) הגיע ל'שבעה' בבית משפחת חיות, בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, אדם שזוהה על ידי האבלים - האב ובנו - כשוטר שהציל את חייו וחילץ אותו מתוך ערימת הגופות באסון מירון.

אחרי שבתחילת השבוע, הרב אביגדור חיות, שנפצע באסון ואיבד בו את הבן ידידיה ז"ל, הוקיר תודה מקרב לב לשוטר הדרוזי רמי עלואן, שהוצג כמי שהציל את הבן השני, שמואל, מתברר כי הוא ניסה ולא הצליח, ושוטר אחר הוא שעשה זאת.

רב-סמל ראשון נפתלין, שמאז האסון הנורא שבור ברוחו ובנפשו, היה מעוניין מאוד בימים האחרונים להיפגש עם הילד שמואל חיות, אותו שלף בכוחות אדירים מ'מסדרון המוות' בהר מירון.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון - לחצו כאן

היום כאמור הוא הגיע לבית האבלים, ואמר בין היתר: "לצד הכאב הגדול, בחוסר היכולת להושיע עוד מנספי האסון, באה התקווה בזכות הצלת הילד הנפלא, והטיפול יחד עם חבריי למשמרת גם באבא".

"זהו בהחלט הלילה הכי משמעותי והכי קשה שלי במשטרה", הוסיף נפתולין. "כבוגר צה"ל, ראיתי מראות קשים - אבל לא בכזו רמה. לפה באתי, כדי לראות בעיני את הפלא ולחזות בילד הנפלא שזכיתי למשות מהתופת".

עם האב, אביגדור

השוטר גם הודה למשפחת חיות "על מסרי האחדות שהם מפיצים בעם, בעקבות האסון הנורא שפקד אותם, בהילקח בנם ידידיה השמימה. "ניסיתי להציל גם אותו, אבל הוא לא היה כבר כאן. הוא היה למעלה", אמר נפתולין בעצב.

במעמד המרגש, ציין אביגדור חיות, האב השכול, את "הזכות שיש לשוטר היקר אלכס, שחירף את נפשו כדי להציל את בני שמואל" - שמצידו הגיש לשוטר מתנה מיוחדת, בצורת גלובוס, עם הקדשה האומרת הכל: ''כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא' - משפחת חיות'.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר