מפתיע • האזינו

יענקי קנייבסקי לא שולל אפשרות של הצטרפות לממשלה

נכדו של מרן הגר"ח קנייבסקי, יענקי קנייבסקי, הסביר כי החרדים לא הצטרפו לממשלה מאחר ולא התקבלה הצעה וכעת הוא לא שולל אפשרות של הצטרפות: "יצטרכו לראות מה ההצעה" (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(מתוך שידורי 'כאן 11')

העיתונאי אסף ליברמן פרסם הערב (שני) הקלטה נדירה של יענקי קנייבסקי, נכדו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, כשהוא לא פוסל אפשרות של כניסה לממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד.

במהלך ההקלטה נשמע יענקי קנייבסקי מסביר מדוע החרדים לא הצטרפו לממשלת בנט-לפיד: "התשובה האמיתית שאף אחד לא הציע לנו. זו התשובה האמיתית ואני אומר לך את זה כאחד שקצת היה מעורב בעניינים. אף פעם לא באו ואמרו 'בואו תהיו איתנו בממשלה ואנחנו מבטיחים לכם וזה חלק מהעניין שהיה שהחרדים לא יהיו בפנים".

על העמדות המדיניות של מרן הגר"ח קנייבסקי אמר יענקי קנייבסקי: "קודם כל שיהיה ברור, הרב אין לו בעיה עם שמאל, ימין. הרב דווקא בעניין הזה בכלל, העמדה שלו היא ממש לא ימנית. בכל העניין של ארץ ישראל השלמה ודברים כאלה, ממש לא. הפוך, הרב כאילו כל פעם אומר לא להתגרות בערבים ולא ללכת לגור בהתנחלויות"

על האפשרות שהחרדים יצטרפו לממשלה בהמשך, אמר קנייבסקי הנכד: "יצטרכו לראות מה ההצעה מה מוכנים לעשות, שידברו על זה, ידברו על זה".

ההקלטה המלאה תפורסם במסגרת סרט של אסף ליברמן ואלי ביתאן על בית הגר"ח קנייבסקי בתוכנית 'זמן אמת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר