במאבק על הרכבת

קיצונים השליכו אשפה לתעלה וגרמו לסרחון

הקיצוניים המוחים כנגד עבודות הרכבת הקלה בירושלים, מצאו דרך חדשה להציק לתושבי האזור, בשבת האחרונה, הם זרקו אשפה לתעלות וגרמו לסרחון אדיר בכל אזור בר אילן (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
האשפה שהושלכה (צילום: ערן כהן)

בשנה האחרונה, יש עשרות קיצונים הנאבקים ברכבת הקלה, בתקופה האחרונה, הם החלו להשליך פסולת ואשפה לתעלות העבודה של עבודות הרכבת הקלה בירושלים. תושבי בר אילן: "השלכת הפסולת במרכז הרחוב גורמת למפגע תברואתי חמור".

הגורמים הקיצוניים, כך על פי עדות התושבים, הגיעו בשבת האחרונה והוציאו מאות שקיות אשפה מפחי האשפה והשליכו אותם לתוך תעלות העבודה. פיזור האשפה במזג אוויר חם גרם לסירחון שהתפשט לאורך כל ציר בר אילן וגרם לסבל רב לתושבי האזור.

בנוסף, העובדה שעגלות האשפה נדחפו לתוך התעלות גרמה לכך שבמשך כמה ימים לתושבים רבים באזור, לא היה לאן לפנות את האשפה.

במהלך יום ראשון הובא למקום טרקטור על מנת לפנות את כמויות האשפה והפסולת ולחלץ את עגלות האשפה מהתעלות, מה שגרם לפקקי תנועה באזור, וגורם במישרין לעיכוב העבודות וכן להתמשכות הסבל של התושבים.

ארכיון: הפגנות קיצונים בחודש האחרון כנגד עבודות הרכבת (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תושבים ברחוב בר אילן מעידים כי לאורך כל השבת ריח הציק לתושבים באזור: "ברגע שמוציאים את שקיות האשפה שמרוכזים בפחים, קורעים אותם וזורקים ברחוב, זה גורם לנזק תברואתי חמור ולפגיעה ממשית בכל התושבים שגרים לאורך הציר" אומרים תושבים.

"הקיצונים הגיעו במהלך שבת בצהריים וגררו שקיות אשפה מכל האזור והשליכו אותם לתוך תעלות העבודה. היו אנשים שניסו לעצור אותם, אבל הם לא התייחסו. מבחינתם זה חלק מהמאבק ברכבת הקלה", אומר תושב שמתגורר על הציר.

גורמים בעיריית ירושלים הבהירו כי המשך ההתפרעויות על הציר לא יגרמו לעצירת העבודות, אלא רק להתמשכותן, ולפגיעה מתמשכת בציבור התושבים. בעיריית ירושלים הבהירו כי העבודות נעשות בתיאום מלא עם ההנהגה המקומית החרדית, הרבנים ונציגי הציבור, ומלבד קומץ אלים שמתנגד להם, רוב הציבור מודע לתרומה האדירה של הרכבת לשיפור איכות החיים בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר