במליאת הכנסת

ח"כ מאיר פרוש מבקש מהקב"ה: נקום בליברמן

ח"כ מאיר פרוש נאם במליאת הכנסת וביקש מהקב"ה לנקום בליברמן: "מהקב"ה אנחנו אומרים לו - תנקום בו, כיוון שהוא עושה את זה לנו כיוון שאנחנו מקיימים את המצוות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

בנאום שנשא במליאת הכנסת ביקש ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) מהקב"ה לנקום בשר האוצר, אביגדור ליברמן: "תנקום בו, כיוון שהוא עושה את זה לנו, כיוון שאנחנו מקיימים את המצוות".

"המדרש אומר בפרשת מטות", פתח פרוש את נאומו: "הקב"ה אומר למשה רבינו נקום את נקמת בני ישראל, ומשה רבינו מיד אומר, נקם את נקמת ה' במדיין. אומר המדרש: אמר הקב"ה להם: דין שלכם מתבקש שגרמו לי להזיק אתכם, אמר משה - ריבון העולמים אם היינו ערלים או עובדי עבודה זרה או כופרי מצוות לא היו שונאים אותנו ואינם רודפים אחרינו".

"למה משה רבינו אומר נקמת השם כי אם היינו ערלים גויים אם היינו כופרי מצוות אם היינו עובדי עבודה זרה לא היינו שונאים אותנו לא היו רודפים אותנו, אלא אומר משה רבינו בשביל תורה ומצוות שנתת לנו לכן שונאים אותנו, לכן רודפים אותנו, הילכך הנקמה היא שלך הקב"ה, בגלל שאנחנו מקיימים את המצוות שלך, בגלל שאנחנו שומעים למה שאתה אומר".

בשלב הזה עבר ח"כ פרוש לדבר על גזירות תשפ"א: "מה שעובר עלינו, הניסיון הזה ששר האוצר ליברמן מבקש לפגוע בנו דווקא בנו, זה רק מכיוון שאנחנו מקיימים מצוות, רק מכיוון שאנחנו רוצים לקדש שם שמים, רק מכיוון שאנחנו אדוקים במצוות בתורה. לכן הוא שונא אותנו לכן הוא רודף אותנו. מה שאנחנו צריכים, להמשיך הלאה בקיום המצות".

"אבל אנחנו מבקשים לריבונו של העולם: נקם נקמת השם במדין, תנקום בו בגלל שהוא עושה את זה לנו, בגלל שאנחנו מקיימים את המצוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר