בלעדי • צפו

ד"ר שרון אלרועי פרייס: זו הסיבה להתפרצות במגזר החרדי

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרועי פרייס, התבטאה בריאיון בלעדי ל'כיכר השבת' כי ההתפרצות במגזר החרדי היא תוצאה של פתיחת שנת הלימודים ללא מתווה מסודר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרועי פרייס, התבטאה בריאיון בלעדי ל'כיכר השבת' כי ההתפרצות במגזר החרדי היא תוצאה של פתיחת שנת הלימודים ללא מתווה מסודר. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריה: "קודם כל זה באמת ידוע שא' אלול פותחים. אנחנו התחלנו עם משרד הבריאות, משרד החינוך, משרד האוצר והשלטון המקומי - לבנות מתווה במרץ, מחודש מרץ אנחנו יושבים על מתווה והמתווה היה מאוד סגור, למעט האישור התקציבי, והאישור התקציבי לקח לו המון זמן. אני חייב להגיד שהאישור התקציבי לקח זמן"

את מסכימה איתי שהופקרנו, מנהלי תלמודי התורה שאומרים שאין הוראות, כלום

"המתווה היה מתוכנן ומאורגן כבר לפני הרבה מאוד זמן ונדרש באמת את האישור התקציבי וייתכן שמשרד החינוך לא העביר אותו עד שאין אישור תקציבי לעשות את זה. אני באמת חושבת שזה באמת היה צריך להגיע הרבה יותר מוקדם, וזה היה צריך להגיע לפני שנפתח במגזר החרדי".

ד"ר שרון אלרועי פרייס בריאיון לישי כהן

את רואה חיבור בין פתיחת שנת הלימודים ללא מתווה לעובדה שכל הערים החרדיות אדומות?

"בוודאי, בוודאי, אנחנו רואים את העלייה במגזר החרדי באופן משמעותי. רואים את העלייה במגזר החרדי".

ויש קשר לפתיחת שנת הלימודים?

"בוודאי, בוודאי. העלייה מתחילה ממש בא' אלול".

אני למד מהדברים שלך שמי שלא אישר את מתווה הלימודי בא' אלול, הוא אחראי לעובדה שכל הערים החרדיות אדומות היום. זה כואב לי. מרגיש שהופקרנו

"אני חושבת שזה הגיע מתוך מקום של אמירה של 'נחיה עם הקורונה', הסתכלו על המספרים ואמרו בסדר 'אין עדיין חולים קשים', יש פה מצב מורכב".

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר