ההתפתחות הדרמטית

אח הנעדר ל'כיכר': "רוצים לדעת איפה הוא קבור"

בריאיון ל'כיכר' מספר אח של אחד משני הנרצחים לפני כ-30 שנים ואומר כי "אני רוצה להביא את ניסים לקבורת ישראל". זאת אחרי שבמשך עשרות שנים לא היה קצה חוט (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המעצר אתמול (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

אחרי פרסום הפיענוח אתמול (ראשון) של מעשי הרצח לפני כ-30 שנים, אחיו של הנער ניסים שטרית, מאיר, מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' על התחושות.

כשנשאל לגבי ההתפתחויות הדרמטיות בחקירה אחרי שלושה עשורים אמר מאיר שטרית כי: "בפרק ששודר ב'כאן 11 -' רב נסתר על הגלוי', אני שואל את אחד החשודים בתיק - האם אתה יכול לאשר לי איפה הוא נקבר?". אמר שטרית. "הוא עונה לי שהוא נתן את ההוראה. יש פה הודעות בהקלטות שלקח למשטרה ולפרקליטות זמן להבין אותם".

לגבי התחושות האישיות על ההתפתחויות אמר שטרית כי "כל מה שנאמר עכשיו היה כבר לפני שלושים שנה. אני הבאתי את זה למשטרה אז".

לדבריו: "הנחקרים הם אותם נחקרים הפרטים אותם פרטים, הם לפני שלושים שנה שתקו ושחוררו, אני שמח שעצרו אותם לא כדי להעניש אותם, אותי מעניין שהחשוד המרכזי יבוא ויגיד איפה קברו את ניסים, כדי שאני אלך לשם לקחת גוש אדמה ולקחת לבדיקת DNA ולהביא את ניסים לקבורת ישראל להגיד קדיש ולעשות קריעה".

"אני רוצה להביא את ניסים לקבורת ישראל היום הוא קבור בקבורת חמור על ידי רוצחו, זה לא קבוצה", הוסיף האח.

עוד אמר כי: "חשוב לי שידעו, הציבור החרדי ידע - האנשים האלה לא פעלו משום צד של דין תורה הם פעלו נגד דין תורה, נגד כל דבר שהוא קידוש ה' הם עשו חילול ה'. לא היה ראיות שאחי עשה משהו, אני עומד על זה בכל תוקף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר