שפך מים רותחים

זה העונש של המתפלל שתקף גבאי בי-ם

כארבע שנים לאחר שתקף את גבאי בית הכנסת 'ישיבת רבינו חיים יוסף' באמצעות כוס מים רותחים, בית המשפט גזר עליו 200 שעות לציבור • הנאשם התנצל: "אני מבקש מחילה" (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בית משפט השלום בירושלים גזר 200 שעות לציבור, מאסר על תנאי ו5 אלף שקל פיצוי על תושב ירושלים לאחר שלפני כארבע שנים תקף את גבאי בית הכנסת 'ישיבת רבינו חיים יוסף' בעיר וגרם לו לחבלה חמורה לאחר ששפך עליו כוס מים רותחים וגרם לו לכוויות בדרגה 2 וזאת בעקבות שהגבאי ביקש מהנאשם לצאת מבית הכנסת.

ל'כיכר השבת' נודע כי השבוע הנאשם הגיע להסדר טיעון עם יחידת התביעות של המשטרה, במסגרת ההסדר טיעון הנאשם הודה במיוחס לו והורשע.

בדיון שהתקיים בבית משפט אמר הנאשם, אותו מיצג עו"ד מנחם שטאובר: "אני מבקש מחילה. מיד אחרי הסיפור רציתי לבקש ממנו מחילה. באותו יום עד לפני הלילה לא ידעתי שנגרם נזק. אני שכחתי את זה בצד. זה לא היה במזיד עליו, הוא היה קרוב אז זה קרה".

לשאלת בית המשפט הוסיף הנאשם: "ראיתי אותו אבל לא דיברתי איתו. כתבתי מכתב אבל אמרו לי שאסור לשלוח אני מבקש מחילה".

השופט כתב בגזר הדין: "הנאשם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בכך שבעקבות סכסוך בבית כנסת בירושלים ב2018, דחף מיחם וממנו נשפכו מים רותחים על המתלונן אשר נכווה בכוויות משמעויות. בנוסף לכך, נהרס הטלפון הסלולארי של המתלונן.

"הסיבות להסדר שהגיעו אליו הצדדים מצויות בדבריהם לעיל. שמעתי גם את הנאשם אשר לא זו בלבד שביקש סליחה ומחילה, התחייב עכשיו, כשהתיק נגמר, לשלוח מכתב מחילה למתלונן ואף אמר שלא ידע על כך שהמתלונן נפגע, אלא רק בלילה שלאחר התקרית. הוא דחף את המיחם הצידה והמתלונן עבר והמים נשפכו עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר