הטרגדיה בנתיבות

הערכה: זה מה שגרם למותו של יוסף נעים בן ה-6

יממה לאחר הטרגדיה הקשה בנתיבות, עם פטירתו של הילד יוסף נעים בן ה-6, לאחר שלא התעורר משנתו - מתחזקת הערכה כי הוא סבל משפעת ונפטר מסיבוך של הנגיף (בארץ)

יוסף נעים ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הטרגדיה בנתיבות: מתוצאות הבדיקות שנערכו לאחר פטירתו של הילד יוסף נעים ז"ל, בן ה-6 נתיבות, עולה כי הוא נשא את נגיף השפעת - כך שככל הנראה נפטר כתוצאה מסיבוך של הנגיף.

לפי הדיווח ב'N12', למרות הבדיקות הראשונות, צוותי הרפואה עדיין לא יודעים להגיד בוודאות כי זה אכן מה שגרם למותו.

כזכור, יוסף הקטן, לא התעורר אתמול משנת הליל, לאחר מספר ימים בהם סבל מחום - שבועות לאחר שהחלים מנגיף הקורונה. הוא פונה תוך כדי מאמצי החייאה לבית החולים 'ברזילי' ושם נקבע מותו.

זמן קצר לאחר מכן, ארבע אחיותיו פונו אף הן לבית החולים לאחר שהחלו לפתח תסמינים דומים.

אב המשפחה סיפר לכלי התקשורת כי בנו היה ילד בריא ללא מחלות רקע. הוא סיפר כי לפני שהלך לישון ביום ראשון בערב היה לו חום והוא קיבל נורופן. "הלך לישון ולא קם", אמר.

אמו, שרה הילה נעים, סיפרה בריאיון ל'מהדורה ראשונה' ב'ערוץ 12' כי מצבן של הבנות בסדר והן מאושפזות בהשגחה. "להתקדם מכאן זה באמת להתחזק", אמרה האם האבלה, "להתחזק מיוסף, מהמידות הטובות שהיו לו, מאהבת התורה שהייתה לו. הוא היה מלאך – ה' נתן לנו מתנה. אומרים תודה על כל יום שהוא היה איתנו".

יוסף ז"ל, היה תלמיד כיתה א' בבית הספר 'נתיבות יהודה' בעיר נתיבות. אביו יבל"א, הרב יהודים נעים, נחשב לדמות מוכרת בקהילה החרדית, ששבורה מהאסון הכבד.

מאיר ישראל, חובש איחוד הצלה שהגיע לבית, תיאר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר