"שבע שנים מייסרות"

אריה דרעי: "לוקח אחריות ומודה לבורא עולם"

שעה קלה לאחר שחתם על עסקת טיעון עם היועמ"ש, יו"ר ש"ס אריה דרעי לוקח אחריות: "סיום של כמעט 7 שנות חקירה מייסרות. החלטתי לקחת אחריות על טעויות שנעשו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, התייחס לעסקת הטיעון שחתם עם היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ואמר: "אני מודה לבורא עולם על סיום של כמעט 7 שנות חקירה מייסרות שהיו עבור משפחתי ועבורי תקופה קשה מנשוא".

כזכור, במרכז העסקה: : דרעי יודה בשתי עבירות מס, יתפטר מהכנסת וישלם קנס של 180 אלף שקלים. היועמ"ש לא ידרוש כעת קלון, בשל ההתפטרות מהכנסת, אך הסוגיה צפויה לעלות שוב בשלב בו דרעי יבקש לחזור לשולחן הממשלה.

לדברי דרעי, לאחר החתימה: "החקירה החלה בקול רעש גדול, בחשדות חמורים מאד והסתיימה כפי שהגדיר אותה היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדבליט במילים: 'מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון'".

דרעי לקח אחריות ואמר: "בכל הקשור למחלוקות המס, החלטתי לקחת אחריות על טעויות שנעשו ללא כוונת זדון, על מנת לשים את הפרשה מאחורי ולחסוך ניהול משפט שלם בעניין".

בסיום דבריו הוסיף: "אני מודה לעורך דיני עו"ד נבות תל צור על עבודתו המסורה. אמשיך להתמקד בפעילותי הציבורית ולהנהיג את תנועת ש"ס במלוא הכוח ובאמונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר