"החרדים אשמים"

חגיגת הסתה בקואליציה: חבר הכנסת מ'ימינה' מצטרף לליברמן

אחרי ליברמן, גם חבר כנסת ממפלגתו של בנט, שנכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי, מסית נגד החרדים • "רק 48 אחוז עובדים", טען. כך השיבו לו חברי הכנסת החרדים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חרדים. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אם חשבנו שהסתה כנגד המגזר החרדי שייכת רק למפלגות רוסיות או שמאלניות, הרי שחבר חדש מצטרף למועדון. חבר הכנסת יום טוב כלפון ממפלגת 'ימינה' - מפלגתו של בנט שהבטיח שלא לפגוע במגזר החרדי.

כפי שדיווחנו אתמול (שני), שר האוצר אביגדור ליברמן המשיך להסית כנגד המגזר החרדי, וטען כי המחירים התייקרו בגלל המגזר החרדי. הציבור החרדי שרגיל לשנאתו של ליברמן למגזר לא התפלא, אלא שהפעם מדובר דווקא מחבר כנסת ממפלגתו של ראש הממשלה בנט.

חה"כ יום טוב כלפון (ימינה), תקף היום בוועדת חוץ וביטחון את המגזר החרדי על חוסר השתלבותו בשוק התעסוקה, ואמר כי "רק 48% מהגברים החרדים עובדים, לעומת 87% מהגברים היהודים שאינם חרדים".

חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) תקף אותו ואמר כי "אתם תקעתם את תכנית החומש לתעסוקה למגזר החרדי", אולם חה"כ כלפון התעלם מדבריו ואמר כי כי "אולי הבעיה הכלכלית מספר אחת או מספר שתיים, יחד בני מיעוטים מהאוכלוסייה הערבית - זה אוכלוסיות שלמות שלא עובדות", אמר כלפון בהמשך דבריו על המגזר החרדי.

חבר הכנסת יוסי טייב (ש"ס), הידוע במאבקיו מול חבר הכנסת כלפון, הגיב לדבריו ואמר ש"הבעיה הכלכלית הגדולה של המדינה היא שאתה חלק ממשלת שיסוי ושנאה שקמה בזכות נזיד עדשים של 53 מיליארד ש"ח מתקציב המדינה למפלגת האחים המוסלמים - במקום להשתמש בתקציב זה לטיפול ביוקר המחייה, בנכים, בקשישים, בעצמאיים, בקריסת בתי החולים". "כלפון"- הוא הוסיף, "פשוט בושה שאתה חלק מהקואליציה ההזויה הזו".

העימות בין כלפון למשה ארבל (ערוץ הכנסת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר