ההפגנות נגד החנויות

המשטרה עצרה גורם בוועדת הרבנים לתקשורת

המשטרה עצרה הלילה גורם בוועדת הרבנים לענייני תקשורת • החשד: מעורבות בהפגנות נגד חנויות הסלולר בערים החרדיות • המשטרה תבקש להאריך את מעצרו (חדשות, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנה נגד חנות סלולר בירושלים, השבוע (צילום: כיכר השבת)

המשטרה עצרה הלילה (שלישי) גורם בוועדת הרבנים לענייני תקשורת בחשד למעורבות בהפגנות נגד חנויות סלולר ללא כשרות של הוועדה בתקופה האחרונה בירושלים.

כוחות משטרה פשטו על ביתו של החשוד במרכז העיר ירושלים, שם הוא נעצר ובשעה זאת נחקר. בהמשך היום, המשטרה צפויה לבקש מבית משפט השלום בעיר להאריך את מעצרו של החשוד. גורמים בוועדת הרבנים טוענים שלפני תקופה אותו עצור פוטר מעיסוק בוועדה וכיום לא אין לו קשר לוועדה.

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב למעצר ואמר: "נמשיך לפעול נגד גורמים עבריינים שהפכו שוק חופשי לקרטל, ואת חנויות הסלולאר ליעד לפרוטקשן. מה שהיה שנים ארוכות, לא יהיה יותר".

יצוין כי את המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונת גאולה מנהלת 'העדה החרדית', ללא קשר לחנויות הטלפונים בשאר הערים החרדיות, וזה לאחר שבתקופה האחרונה התקבלה החלטה של 'העדה' לצאת במאבק בנושה לטענתם בשל תלונות של ראשי ישיבות בשכונה.

כזכור, בתחילת השבוע התקיימה הפגנה סוערת נגד חנות סלולר ומחשבים ברחוב עזרא הסמוך לשכונת גאולה בירושלים. המשטרה פיזרה את המפגינים באמצעות מכת"ז ורימוני הלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר