עוֹד יְנוּבוּן בְּשֵׂיבָה

המיליארדר חגג 100; הגאב"ד הגיע לברך

הגאון רבי אברהם יפה שלזינגר, המכהן כגאב"ד ז'נבה וכרב קהילת 'בצל החכמה' בירושלים, הגיע לחגוג ולברך את המיליארדר היהודי ונשיא הפדרציה היהודית ניסים גאון, לרגל הגיעו לגיל 100 (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
יום הולדת 100 (צילום: ללא קרדיט)

גאב"ד העיר ז'נבה ובעל ה'באר שרים', הגאון רבי אברהם יפה שלזינגר, הגיע השבוע לביקור מיוחד אצל המיליארדר ניסים גאון, נשיא הפדרציה הספרדית היהודית העולמית, לרגל יום הולדתו ה-100.

הרב הגיע לביקור יחד עם דוד גאון, חתנו של הרב דוד משאש ז"ל, רבה של פריז שבצרפת. הוא מכהן כגאב"ד ז'נבה כמעט כיובל שנים, מאז שנת תשל"ג, אז נבחר על ידי בני הקהילה לשמש בתפקיד.

בני המקום, בהם בנקאים שוויצרים בכירים, מספרים על מערכת יחסים הדוקה בין הרב שלזינגר לניסים גאון שנרקמה לאורך כמעט חמישים שנה בהן הרב שלזינגר מכהן כגאב"ד ז'נבה. כיום, הרב שלזינגר מחלק את זמנו בין ז׳נבה לקהילת 'בצל החכמה' בירושלים בראשותה הוא עומד במקביל.

מר ניסים גאון ידוע כנדבן עצום, והוא נחשב לאחד ממנהיגי אירופה היהודיים הבולטים ביותר, החל משנת 1973 מכהן גאון כנשיא הפדרציה הספרדית העולמית.

באמצע שנות השמונים הוערך הונו של גאון בכחמישה מיליארד דולר. חתנו של ניסים גאון הוא איש העסקים יואל הרצוג, מבכירי הקהילה היהודית בז'נבה ואחיו של נשיא המדינה יצחק הרצוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר