למרות בג"צ

גזירת המעונות: האברכים כבר בבעיה קשה

למרות שגזרת המעונות אמורה להתחיל רק בשנה הבאה, משרדי האוצר והכלכלה מונעים ממשפחות האברכים להירשם להנחה המדוברת לשנת הלימודים הבאה (חדשות חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

גזירת המעונות של אביגדור ליברמן כנגד האברכים, אמורה להתחיל רק בחודש ספטמבר הבא, על פי החלטת בג"צ, אך על פי הדיווחים, היא כבר מיושמת בפועל בשטח ומשרדי האוצר והכלכלה מונעים ממשפחות האברכים להירשם להנחה המדוברת לשנת הלימודים הבאה.

כרגע יש משא ומתן המתנהל בסוגיה מול משרד האוצר בניסיון לדחות את רוע הגזירה על ידי חברי הכנסת החרדים והדתיים. אך למרות זאת, ההרשמה של הורים למעונות היום הסתיימה, מבלי שהייתה אפשרות לסמן בקשת הנחה על אברך, כך שמשפחות האברכים לא יודעים האם הם יזכו להנחה השנה. במידה ולא יזכו בהנחה, האפשרות שלהם לשלוח את ילדיהם למעונות תהיה בלתי הגיונית כלכלית.

על פי הנהלים, עד סוף החודש הנוכחי ההורים צריכים להציג מסמכים לוועדות הקבלה במטרה להוכיח את זכאותם להנחה, אך מכיוון שנכון לעכשיו הגזרה של ליברמן תקפה, אין להם מסמכים רלוונטיים שמקנים להם את ההנחה והם אינם יודעים היכן לרשום את הילדיהם לשנה הבאה.

מדובר במהלך שלמעשה הופך את הגזירה כבר עכשיו למעשית שכן אם ההורים לא יפנו לבקשת ההנחה, משרד האוצר יוכל לטעון שלא הורשו בקשות שיש לאשר, גם אם עד אז יימצא פתרון עבור משפחות האברכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר