"שכב בהכרה"

בני ברק: ילד נפל מקומה שלישית, מצבו קשה

ילד כבן 3 נפל מגובה של שלוש קומות בבני ברק, נתקל בגגון שבלם את המהירות והוטח ארצה. חובשים ופרמדיקים פינו אותו במצב קשה אל בית החולים 'בלינסון' • התפללו (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
טיפול נמרץ. אילוסטרציה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ילד כבן 3 נפל הערב (מוצאי שבת וחג הפסח) מגובה של שלוש קומות מבניין מגורים בבני ברק. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופנו אותו אל בית החולים בלינסון בפתח תקווה, כשמצבו מוגדר קשה.

פראמדיק 'הצלה' צביקה גדלוביץ וחובש 'הצלה' שמואל אינדיג סיפרו: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לילד כבן 3 שוכב בהכרה עם חבלת ראש, לאחר שנפל מגובה של כ-3 קומות.

"יחד עם חובשים מיחידת האופנועים של הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, ופינינו אותו במצב קשה באמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכה בפינוי לחדר טראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה".

מדובר מד"א נמסר: "בשעה 21:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על ילד שנפל מגובה ככל הנראה של כ-3 קומות, נבלם מגגון ונפל על המדרכה, בבניין מגורים ברחוב נורדאו בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון, ילד כבן 3 במצב קשה, בהכרה מלאה, עם חבלת ראש".

התפללו לרפואתו של הילד יוסף מרדכי בן גאולה אסתר, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר