"לא כולם יכולים להגיע"

הפרויקטור: נמכרו רוב הכרטיסים לשעות המבוקשות במירון

פרויקטור מירון, צבי טסלר, התארח באולפן 'כיכר השבת' והודיע כי אזלו רוב הכרטיסים להשתתפות ביום הילולת ל"ג בעומר במירון: "כל מי שעיניו בראשו מבין שלא כל מי שרוצה יוכל להגיע" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ניצב בדימוס, צבי טסלר, פרויקטור מירון, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למכירת הכרטיסים להשתתפות ביום הילולת ל"ג בעומר במירון והכריז כי אזלו רוב הכרטיסים. לדבריו, הכרטיסים שנותרו וישוחררו בהמשך - מיועדים לאלו הרוצים להגיע ביום שישי, יממה לאחר ל"ג בעומר. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדברי טסלר: "בשנה שעברה 45 חללים באסון האזרחי הגדול ביותר שהיה במדינת ישראל, זה חייב להיכנס לתודעה שלנו, חייב לזכור את זה בכל שאלה ובכל תשובה. בעקבות האסון הזה, אחד הדברים המרכזיים שנקבעו - שהקהל יוגבל, בניגוד לשנים קודמות. זו הגדרה מהמלצות ועדת החקירה.

"כל מי שעיניו בראשו מבין שלא כל מי שרוצה יוכל להגיע. באופן טבעי, אנשים רוצים להגיע בשעות המבוקשות ובאופן טבעי מהר יותר אוזלים הכרטיסים לשעות המבוקשות".

על הכרטיסים שנותרו בקופה וטרם הוצאו למכירה, אומר טסלר: "מה שיש בקופה זה בעיקר לשעות הפחות מבוקשות, זה יותר ליום שישי. הכרטיסים ליום ההילולה - נכון לעכשיו אזלו. אני חושב שתצא מכירה נוספת של אלפים בודדים".

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר