פרסום ראשון

מרן הגרי"ש מורה: "למחות היום נגד המצעד"

פוסק הדור, מרן הגרי"ש אלישיב, הורה הלילה לצאת ולמחות נגד מצעד התועבה שייערך היום בירושלים. הצפי: אלפים ייצאו להפגין בכיכר השבת. עמדתו של הגרי"ש: הדאגה מהתרחבות מסלול המצעד והחשש מהתרחבות נוספת בשנה הבאה. וגם: כל המודעות המופצות כעת בבירה. כל הפרטים (חדשות, חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
(סוכנות החדשות 24)

מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב שליט"א הורה אמש (רביעי) לצאת למחות ולהפגין היום (חמישי) נגד "מצעד התועבה" שייערך מחר בירושלים.

על-פי הדיווח ב"קול החרדי" שחשף את הוראת הגרי"ש, ההפגנה תיערך בכיכר השבת בהשתתפות אלפי אברכים - שנמצאים כעת בחופשת "בין הזמנםי".

החלטתו של מרן הגרי"ש הינה תקדימית, היות וב"העדה החרדית" אפילו לא גיבשו דרכי פעולה מסודרים נגד המצעד שייערך מחר בעיר-הקודש.

"כשהתחלנו להבין שמתנהלת כאן מערכה נגד קדושת ירושלים, פנינו למרן הגרי"ש והוא הורה לנו לא לשתוק על זה", אומר יצחק פינדרוס.

"מרן ביקש לפרסם את קריאתו בכל מקום ומקום. קריאה תתפרסם גם בעיתון 'יתד נאמן'", אמר פינדרוס וציין כי מדובר בהוראה חד משמעית.

באי-ביתו של הגרי"ש מספרים, כי החלטתו התקדימית באה בשל העבודה שמסלול "מצעד התועבה" התרחב משמעותית.

"החשש הגדול הוא מפני התרחבות משמעותית יותר בשנים הבאות", מציין אחד המקורבים לבית מרן.

בניגוד לשנים עברו, מארגני המצעד ירצו לזכות השנה לחשיפה תקשורתית גדולה יותר. כחלק מהאסטרטגיה החדשה, המסלול שנבחר השנה שונה לחלוטין והוא צפוי לעבור במקומות מרכזיים בירושלים.

(סוכנות החדשות 24)
(סוכנות החדשות 24)
(סוכנות החדשות 24)
(סוכנות החדשות 24)
(סוכנות החדשות 24)
(סוכנות החדשות 24)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר