החיפושים אחרי מוישי קלינרמן

הורי הנעדר התברכו אצל הגר"ג אדלשטיין

86 ימים בהם לא ברור היכן נמצא הנער מוישי קלינרמן: הוריו של הנער הנעדר נכנסו לבית ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין והתברכו על ידו; רה"י קרא להמשיך ללוות את המשפחה (ארץ)

(צילום: ללא קרדיט)

היעלמות הנער הנעדר מוישי קלינרמן: אחרי 86 ימים בהם לא ברור היכן נמצא הנער החרדי הנעדר, הגיעו הוריו המודאגים להתברך אצל ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. ראש הישיבה חיזק את ההורים, עודד את רוחם ובירך אותם. בהמשך קרא גם להמשיך וללוות את המשפחה.

אתמול (ראשון) דווח כי עדיין למשטרה אין קצה חוט. במשטרה אמרו כי "משטרת ישראל ממשיכה כל העת בחיפושים אחר הנעדר אברהם משה קלינרמן. מיום קבלת הדיווח בתאריך 4.4.22 משטרת ישראל פועלת על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו".

המשטרה ציינה עוד כי היא מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות.

את הקושי באיתורו, מסבירה המשטרה כי "במקרה של משה עד כה לא נמצא אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנקודות רבות בארץ בהם יכול היה להימצא".

המשטרה שבה ומציינת כי "משה נראה לאחרונה בתאריך 25.3.23 באזור מירון. מכיוון שעד כה אין למשטרה קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת. משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

תיאורו של משה: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר