שידוך משמים 2

"רוצה בחור כמו אבא שלי"; פגישות השידוכים הכי משעשעות

הזוג שהתחתן בזכות 'הפלג' והפגישה שנהרסה בזכות 'הפלג' • הבחור שרצה ללמוד אנגלית על חשבון הבחורה • הבחורה שאמרה לבעלה שהוא דומה לקוף • פרק נוסף בסדרת סיפורי השידוכים המשעשעים והמוזרים ביותר (חרדים)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בכתבה הראשונה על סיפורי השידוכים הבאנו את סיפורי השידוכים הכי הזויים ששמעתם. הכתבה, כצפוי, עוררה הדים רבים ותגובות למאות, כאשר לא מעט, הגיבו בדרמטיות: "את הסיפור שלי אתה חייב לפרסם".

למגזין 'כיכר' המלא - לחצו כאן

אז הנה, פרק נוסף של סיפורי השידוכים המשעשעים ביותר, סיפורים שיזכירו לכם ששידוכים זה מסע אליו צריך להגיע עם סבלנות ואמונה וכפי שכולנו יודעים "קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף".

אתה דומה לקוף

"זה סיפור על ההורים שלי", מספר לנו אחד הגולשים. "הם נפגשו באחת הפגישות המתקדמות בגן החיות, וכשהם עברו ליד הכלוב של הקופים, אבא שלי שאל את אמא שלי האם הוא מבין את ההיגיון באלו שאומרים שהאדם בא מהקוף, והיא אמרה לו: 'בטח הם אמרו את זה אחרי שהם ראו אותך'. לא פחות.

"תכלס, משום מה זה מאוד הצחיק אותו והם נשואים בעושר ואושר ועד היום יש להם כאלו בדיחות מטופשות".

מהיכן האנגלית שלי

עדות של אבא: "הבת שלי יצאה עם בחור ישראלי קלאסי, שמיד בתחילת הפגישה שאל אותה אם אכפת לה שהפגישה תהיה באנגלית. היא ניסתה להבין לאן הוא חותר, ואז הגיע ההסבר המפתיע: הבחור סיפר שהוא כרגע לומד אנגלית באופן פרטי והוא חשב לנצל את הפגישה כדי לתרגל את האנגלית שלו".

ניפגש בצומת

"הייתי אמור להיפגש עם מישהי ששם משפחתה כהן והשם הפרטי שלה נפוץ מאוד במגזר", פותח הבחור את סיפורו, "שאלתי לפני הפגישה לאן להגיע ונאמר לי להגיע לצומת הגוש. הגעתי לשם לצומת, ראיתי בחורה מחכה שם, ניגשתי אליה ושאלתי אותה אם קוראים לה *** כהן והיא ענתה שכן.

"אמרתי לה שאני הבחור מהפגישה שלה, אך להפתעתי היא אמרה לי שנכון שזה שמה אבל היא לא אמורה להיפגש עם אף אחד, היא סתם עוברת שם, מחכה לאוטובוס.

"מה התברר? שאני נסעתי לצומת גוש קטיף (ז"ל...) והפגישה הייתה אמורה להתקיים בגוש עציון. תכלס, לא התחתנתי, לא איתה ולא איתה. אבל היום אני נשוי באושר ל*** כהן אחרת".

באשמת הפלג

"קבענו פגישה בעיר בני ברק", מספר הבחורה, "ולא ידענו שצפויה להתקיים הפגנה באותו היום, אחת ההפגנות הידועות של הפלג הירושלמי... יצאתי לדרך, וכשהגעתי לאחת הצמתים לכיוון בני ברק, אני מגלה את הכביש סגור ולאוטובוס אין מעבר וגם לא דרך חילופית.

"אני לא יודעת איך עלה בדעתי ללכת ברגל מהצומת שבה היינו עד לעיר, מדובר במרחק של ארבע חמש דקות נסיעה, רק לא חשבתי שבהליכה זה יהיה הרבה יותר נורא, זה הסתכם בשעה של הליכה.

"בקשתי מהשדכנית שתאמר לבחור להתקדם לכיוון הכניסה לעיר (הפגישה הייתה צריכה להיות במרכזה) וככה יצא שהגעתי באיחור של שעתיים. הייתי עייפה ומבולבלת, מיותר לציין שכאן זה נגמר, בהרגשה שלי זה יכל להסתיים אחרת".

בזכות הפלג

והנה סיפור הפוך, של בחורה נוספת: "אני לומדת בבני ברק, יום אחד נתקעתי באוטובוס בגלל הפגנה של הפלג הירושלמי. היינו על האוטובוס כמה שעות, אז מטבע הדברים, מדברים קצת עם מי שלידך באוטובוס, והייתה לי שיחה ארוכה עם אישה שישבה בספסל לידי, דיברנו איזה שעתיים.

"כשבאתי לרדת היא ביקשה את הפרטים שלי והתברר שהאישה הזו היא גיסתי לעתיד... מתברר שהיא הציעה אותי כחתן לאח שלה ולהורים שלה, הם ביררו. כשהאמת (אני לא רוצה לפרט בדיוק מה) אבל באופן טבעי בחיים לא היו מציעים כזה שידוך, אבל בגלל שהיא כבר 'הכירה' אותי, אז ב"ה אחרי כמה פגישות התארסנו והתחתנו והיום יש לנו שני ילדים חמודים".

המשפחות החרדיות האלה

"נפגשתי עם בחור וכשהוא שמע שאנחנו 10 אחים הוא הגיב - 'וואלה, את מהמשפחות החרדיות האלו?!', הוא עשה פרצוף עקום ממש.

"עכשיו שתבינו, גם אני וגם הוא חרדים ממשפחות חרדיות, רק שהוא גדל רק עם עוד אח אחד, אבל הוא היה מלא בזלזול שכזה...".

הטייח המאחר

"נפגשתי עם בחור שאיחר בחצי שעה, לאחר שכבר דחה את הפגישה בשבוע, ואז הוא הגיע עם בגדים מלאי צבע וטיח, אומנם כובע וחליפה אבל עם צבע.

"זה לא נגמר פה, איך שאנחנו נפגשים הוא אומר שהוא פגישה ראשונה נפגש רבע שעה. הסתובבנו קצת בפארק והלכנו לכיוון החנות לקנות שתיה, כשהמוכר אמר מה המחיר, הבחור הסתכל עליי במשך דקות ארוכות וחיכה שאוציא כסף.

"אחר כך השדכן שאל אותי למה לא קמתי והלכתי על הרגע הראשון, תכלס הוא צודק".

שני צבעים

"יש לי חבר שלא מצא את הזוג הנכון של הנעל לפני הפגישה, אז הוא חשב שאם הוא ילך עם נעל אחת בצבע חום בהיר ואחת בצבע חום כהה, הבחורה לא תשים לב.

"רק אחרי שהם התחתנו, יום אחד הוא סיפר לה שהוא בא עם שני צבעים. אז היא ענתה לו שוודאי שהיא שמה לב, רק שהיא למדה מהבית שלה, שלא צריך להתייחס לזוטות".

כמו אבא שלי

"באחת הפגישות שיצאתי פעם", מספר הניצול, "הבחורה אמרה לי שהיא מחפשת בחור 'כמו אבא שלה'. זה היה נשמע לי נחמד עד שהיא סיימה את המשפט ואמרה: 'כמו אבא שלי, שקט וצייתן'".

שיחה מעניינת

"באחת הפגישות שלי, דיברנו בענייני השקפה, כמו שצריך", מספר הבחור, "פתאום אני שם לב שיש אדם שהולך ועוקב אחרינו, אחרי זמן זמן מה הוא פתאום הוא נכנס בינינו (יש מרחק של 4 אמות קבוע...) ושואל אותי אם הוא יכול להצטרף לשיחה משום שהיא נשמעת לו מעניינת".

מתכון טוב

אחד הגולשים מספר לנו בחיוך: "אני מכיר בחור שהבחורה אמרה לו בתחילת הפגישה הראשונה שאבא שלה אומר שצריך להתחיל את הפגישה עם דבר תורה, אז הוא ענה לה שאמא שלו תמיד אומרת שהבחורה צריכה להתחיל עם איזה מתכון טוב".

אופטימיות

"היה איזה בחור שפגשתי", מספרת לנו אחת הגולשות, "כל ניסיונותיי לקדם אתו שיחה שתהיה קצת יותר עמוקה מענייני מזג האוויר - עלו בתוהו. שום אמירה הומוריסטית מצדי לא הובנה אצלו וכבר התייאשתי לגמרי. חיכיתי שייגמר.

"פתאום הוא שואל: 'תגידי, יש בית קברות ביישוב שלכם?', אוקייי... חשבתי - הנה אולי הוא מתחיל להיות ציני... נראה לאן יוביל את זה. אלא שברגע שעניתי כן, הוא החזיר לי ב'אה' סתמי כזה וחזר לשתוק".

מכנסיים או חצאית

"יש סיפור שמספרים על בוגר של הישיבה שלנו", מספר לנו בחור בשידוכים, "שהיה לו חור במכנסיים של החליפה, הוא הכניס לתיקון לתופרת ולקח אותם ברגע האחרון בדרך לפגישה. כשהגיע למלון, הוא נכנס לשירותים, הוריד את המכנסים שלבש וזרק אותם החוצה מהחלון במטרה להלביש את המכנסיים שהביא מהתופרת.

"אך כשפתח את השקית גילה להפתעתו שיש בפנים חצאית...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר