רפורמת הסלולר

מפגינים חרדים יחסמו היום את כביש גהה

חלק מ'הפלג הירושלמי' וקיצוניים נוספים, מתכננים לצאת בעוד מספר שעות מכל רחבי הארץ, להפגין בכביש גהה, וזאת כמחאה על הרפורמה בסלולר של השר הנדל • הפרטים (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המשטרה נערכת (צילום: שמעון ברוך)
ההפגנה שהחלה בשעה 17:30 (צילום: שמעון ברוך)

רפורמת הסלולר החרדית, אמורה להיכנס לתוקף בעוד מספר ימים ב--31.7.2022, כאשר במרכז הרפורמה: ניוד מספרים כשרים למכשירים שאינם כשרים. עשרות מפגינים חרדים, מתכוונים להגיע היום (רביעי) לכביש גהה ולמחות כנגד הרפורמה.

ההפגנה המתוכננת להיום, עודכנה אצל אחד הפלגים של 'הפלג הירושלמי' ושל עוד גורמים חרדיים, המתנגדים בתוקף לרפורמה, אך עד כה המארגנים מסרו מספר מיקומים.

על פי הידוע, ההסעות שיצאו מכל הערים החרדיות להפגנה, יגיעו לכביש גהה באזור השעה 16:00, וההערכה היא שהמפגינים יחסמו את כביש גהה בכניסה לבני ברק, היכן ש'הפלג הירושלמי', מפגין בדרך כלל.

המארגנים כאמור מוציאים הסעות מירושלים וביתר בשעה 15:00, ממודיעין עילית ובית שמש בשעה 15:15, לכיוון אזור המרכז.

כך או כך, ל'כיכר השבת' נודע, כי המשטרה נערכת במספר צמתים מרכזיים בארץ, כדי למנוע את ההפגנות. אך המשטרה מתמקדת בעיקר באזור כביש גהה.

ההפגנה שהחלה בשעה 17:30 (צילום: שמעון ברוך)

עדכון מהשעה 17:30: כמה עשרות מפגינים בודדים הגיעו לכביש גהה וחסמו את הכביש, מהמשטרה נמסר: "נחסם לתנועה כביש 4 מחלף אלוף שדה לצפון בעקבות מחאה המתקיימת במקום. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה".

ההודעה שעברה אתמול על ההפגנה>>

כזכור לפני כחודשיים, הודיע שר התקשורת, יועז הנדל, באופן רשמי, כי קיבל החלטה להוציא אל הפועל את רפורמת הסלולר החרדית שתיכנס לתוקף בתוך שלושה חודשים. במרכז הרפורמה: ניוד מספרים כשרים למכשירים שאינם כשרים. הרפורמה שתיכנס לתוקף ב 31.7.202.

לדברי הנדל: "תפקידו של שר בממשלה הוא לקבל החלטות, גם כשיש כאלה שמתנגדים לכך. טובת המדינה ולא טובת קבוצת כוח או מגזר. אנחנו מתקנים היום עוולה צרכנית שפגעה בכחצי מיליון לקוחות בציבור החרדי ומעבירים את הכח מהעסקנים - לצרכנים. החלטתי להסדיר את שוק הסלולר הכשר עבור הציבור החרדי, לאפשר לו חופש בחירה ולייצר תחרות נוספת שתוזיל את המחירים ואת שיפור השירות.

"עד כה שלט בשוק הסלולר הכשר מונופול שהתנהלותו פגעה בתחרות, הגבילה ניידות מספרים, וגרמה לעליית מחירים. איפה שיש כאוס ועוולות צרכניות, אנחנו מתקנים. מגיע לאזרחים החרדים להיות שווים לשאר האזרחים במדינה וליהנות משוק ושירות סלולר חופשי ותחרותי. מהיום הבחירה תהיה בידי הצרכנים – כל אדם יוכל לבחור את חברת הסלולר, את סוג החבילה ואת סוג המכשיר שבו ישתמש".

הנדל הדגיש: "מי שיחפוץ בכך יוכל להישאר בחברת הסלולר שבה הוא מנוי כיום במסלול שירות ״קו כשר״, לו ולילדיו, הכולל חסימה של שירותים ויישומים במכשיר הטלפון וללא נגישות לאינטרנט, וכן יוכל לנייד את מספר הטלפון שלו לשירות "קו כשר" בחברת סלולר אחרת. ומי שיחפוץ בכך יוכל לנייד את המספר שלו משירות "קו כשר" לכל תכנית אחרת שמציעה חברת הסלולר שלו, או שמציעות חברות סלולר אחרות. במדינת ישראל, ראוי שיהיה דין אחד ותנאים שווים בכל מקום".

ההפגנה שהחלה בשעה 17:30 (צילום: שמעון ברוך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר