נמשה ללא הכרה

צעיר חרדי טבע בחוף הים בנתניה; מצבו קשה

צעיר חרדי, בשנות ה-20 לחייו, נמשה ללא הכרה מחוף הים בנתניה; לאחר פעולות החייאה - הוא פונה מורדם ומונשם לבית החולים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח באב תשפ"ב | 15.08.22
החייאה בחוף ים; אילוסטרציה (צילום ארכיון: דוברות איחוד הצלה)

צעיר חרדי, בשנות ה-20 לחייו, נמשה הערב (שני) ללא הכרה מחוף הים בנתניה - סמוך לחוף צאנז, לאחר שטבע בין גלי הים.

מתנדבי איחוד הצלה סניף נתניה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה - ולאחר שאלו הוכתרו בהצלחה, הוא פונה לבי החולים 'לניאדו' בעיר, כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה.

אליה שער חובש בכיר באיחוד הצלה סיפר: "בסיוע אזרחים משיתי את הצעיר מהמים והתחלתי לבצע בו פעולות החייאה. חובשים נוספים שהגיעו ברכב השטח של איחוד הצלה המשיכו בפעולות ההחייאה ובמהלכן למרבה הנס חזר דופק".

עמוס ארביב חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה מסר: "לאחר שחזר דופק הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו שבסמוך כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

ממד"א נמסר כי "בשעה 19:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על טביעה ברצועת חוף צפונית לחוף 4 עונות בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בצעיר כבן 18".

מבית החולים 'לניאדו' נמסר כי "למחלקה לרפואה דחופה בבי"ח לניאדו הובא צעיר בשנות ה-20 לחייו, לאחר שטבע בחוף בנתניה. הצעיר הובא כשהוא מורדם ומונשם, מצבו מוגדר קשה. עובר כעת סדרת טיפולים מצילי חיים בחדר ההלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר