לקיים בנו חכמי ישראל

נשיא המועצת הגר"ש כהן הועבר למחלקה לטיפול נמרץ ב'הדסה'

בבית החולים 'הדסה עין' כרם בירושלים העבירו הלילה את נשיא המועצת הגר"ש כהן למחלקה לטיפול נמרץ בכדי שיהיה תחת השגחה צמודה • אמש נרשמה החמרה במצבו • התפללו: חכם שלום כהן בן תופחא מלכה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
התפללו לרפואתו. נשיא המועצת הגר"ש כהן (צילום שמואל לוגסי)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, הועבר הלילה (שישי) למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

במהלך הלילה נרשמה הטבה קלה במצבו של ראש הישיבה, אך לבקשת בני המשפחה ורופאיו האישיים הוחלט להעביר את הרב 'טיפול נמרץ' בכדי שיהיה תחת השגחה צמודה של בכירי הרופאים במחלקה.

כזכור, אמש עדכנו במעונו של הגר"ש כהן, המאושפז למעלה משבוע, כי חלה החמרה במצבו הרפואי. רבנים וראשי קהילות קראו להתפלל לרפואתו ולעורר רחמי שמים מרובים בתפילות ולימוד התורה לרפואתו. עוד קראו לקבל את השבת הקרובה מוקדם, ולקרוע שערי שמים בפתיחת ההיכל בשבת קודש.

כמו כן, ל'כיכר השבת' נודע כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, עצר הלילה את חופשתו המשפחתית בצפון הארץ והגיע לבית החולים הדסה עין כרם. דרעי שהה בשעות האחרונות ליד מיטתו של ראש הישיבה, כשהוא משגיח על העברתו למחלקת טיפול נמרץ.

בתחילת השבוע כתב ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בחשבון הטוויטר שלו: "מתפלל יחד עם רבים בעם ישראל לרפואתו של חכם הרב שלום כהן, נשיא מועצת החכמים. אל נא רפא נא לו.".

התפללו לרפואת ראש הישיבה חכם שלום כהן בן תופחא מלכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר