הניצול מדבר ● ראיון מצמרר

ר´ דוד גוטשטיין: "חשבתי שכמו שאני חי, כולם חיים"

דוד גוטשטיין, שאיבד את רעייתו ובני משפחתו בתאונת הרכבת מדבר בראיון לערוץ 2: "בנסיעה הייתה אווירה מאוד נחמדה, צחקנו, דיברנו. הבן שלי השתולל קצת. חיכנו להגיע למקום, חשבנו לעשות ´על האש´ באותו לילה. בסוף זה התבשל לבד, על השמש". ועל קבלת הבשורה: "התחילו עם אשתי, עברו לשאר"... (חרדים)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
גוטשטיין בבית-החולים, היום (צילום: ערוץ 2)

לראשונה מאז התאונה הקטלנית, ר´ דוד גוטשטיין מביתר-עלית, שאיבד את רעייתו ובני משפחתו בתאונה הקשה, מדבר לראשונה בראיון שהעניק לערוץ 2.

"אני הרגשתי שמשהו קורה. הם לא אמרו לי, אז הם לא אמרו לי. חשבתי שכמו שאני יצאתי חי, אז גם הם יצאו חיים. יותר קשים, יותר קלים", אמר גוטשטיין בראיון הבלעדי, כשלצידו יושב אביו, הרב חיים גוטשטיין.

הוא מספר על רגעי התאונה, התחושות שמלוות אותו מאז אותו יום מר ועל רגע קבלת הבשורה: "שאלתי מה עם כל המשפחה ואמרו לי שהם בבתי-חולים אחרים. לא רצו להגיד לי. אתמול הגיעו לבשר לי. התחילו עם אשתי שהיא לא שרדה. שאלתי מה עם הבן, ואמרו לי שגם לא... וכך לאט-לאט אמרו לי על כך המשפחה"...

אתה קולט שאתה בעצם היחיד ששרד, שאל הכתב. "כן, אני קולט. אני חייב לקלוט את זה. זו המציאות", השיב דוד.

4 ימים אחרי שאושפז, הוא יצא מכלל סכנה. היום, לראשונה, הוא משחזר את הרגעים שלפני. "אותו יום, חזרתי בשתיים וחצי מהעבודה. התארגנו, עליתי לבית חמי, שם הגיע הטנדר. הייתה אווירה מאוד נחמדה, צחקנו, דיברנו. הבן שלי השתולל קצת. חיכנו להגיע למקום, חשבנו לעשות ´על האש´ באותו לילה. הכנו כבר את הכל, בסוף זה התבשל לבד, על השמש"...

"אני זוכר שעלינו ונסענו, וזהו זה... הדבר הכי קשה בשבילי - זה לשבת כאן, בבית-החולים, כשאני לא יכול לחזק אנשים בחוץ", אומר דוד.

לשאלת הכתב האם הוא כועס על הנהג, הוא משיב: "אני לא כועס על אף-אחד. הוא היה ´שליח רע´, זה מה שהשם רצה. אין מה לעשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר