הריאיון המלא - בחול המועד

המפכ"ל מגיב לסרטון המטלטל: "אם הייתה תקלה - מתנצל, צוות המכת"זית הושהה"

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בתגובה ראשונה בעקבות התיעוד הקשה והמטלטל בו נראה זרנוק מים ישיר מפיל בעוצמה זוג חרדים • "הושהתה פעילות צוות המכת"זית עד לסיום הבדיקה. אנחנו לא חפים מתקלות", אמר המפכ"ל בראיון מיוחד לישי כהן שישודר במלואו בחול המועד סוכות • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, מתייחס לראשונה, בריאיון מיוחד ל'כיכר השבת', לסערת פגיעת המכת"זית בזוג החרדי בכניסה לירושלים ומבהיר: "אם הייתה תקלה, אני מתנצל מראש, הנושא בבדיקה. אנחנו לא חפים מתקלות". הריאיון המלא עפם המפכ"ל, ישודר בחול המועד סוכות, כאן ב'כיכר השבת'.

לדבריו: "אם הייתה תקלה - אני מתנצל מראש. כרגע הנושא בבדיקה, עד שהבדיקה תסתיים - הנחה מפקד מחוז ירושלים להוריד את הצוות של המכתזי"ת כרגע, הצוות הזה לא פועל כרגע על מכת"ז, עד לבירור ובדיקה".

לדבריו: "הנושא נמצא בבדיקה של המחלקה לחקירות שוטרים ועד שיגיעו המסקנות, בכל מקרה אנחנו כרגע הקפאנו את הפעילות שלהם. אני לא נכנס כרגע לפרטים, אנחנו נלמד את הנושא, ואם לא היינו בסדר - אז נגיד שלא היינו בסדר ונראה איך אנחנו משתפרים".

פגיעת המכת"זית (באדיבות העיתונאי בר שם-אור)

"אנחנו לא חפים מתקלות", מדגיש המפכ"ל: "אנחנו לא חפים מטעויות. עוד יהיו תקלות בדרך. השאלה איך אנחנו מגשרים לפני ואיך מגשרים אחרי. זו מערכת יחסים, יש עליות ויש מורדות, הקו המנחה מדבר על הידברות, מדבר על הבנה, שמדבר על כבוד הדדי - את זה אנחנו מנסים לשמר"".

רב ניצב שבתאי הבהיר: "אם יש חריגות מכאן או משם, אנחנו צריכים לדעת איך פותרים את הבעיות האלה, אני חושב שהיו לנו כמה מהמורות בדרך וידענו לפתור ברמות הכי גבוהות".

כאמור, הריאיון המלא עם המפכ"ל, רב ניצב קובי שבתאי, ישודר במהלך חול המועד סוכות ב'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר