המחפש משתף

216 יום להיעלמות קליינרמן: "יש אזורים שלא בדקנו בהם"

החיפושים אחר הנער החרדי ממודיעין עילית שנעדר לפני 216 יום נמשכים. דובר היחידה המרכזת את החיפושים עדכן על ההתקדמות • צפו (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
דובר יכ"ל מעדכן (צילום: יכ"ל)

היעלמותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן, שנעלם לפני 216 יום, מוסיפה לאתגר את אנשי יחידת הכלבנים לישראל שמובילה את החיפושים בסביבות מירון - שם נראה לאחרונה.

קליינרמן, שבעת שנעדר היה בגיל 16 ולא מכבר חל יום הולדתו ה-17, נעלם לאחר שהגיע לשבת במירון, בציונו של רבי שמעון בר יוחאי. צו איסום הפרסום שהוטל על חקירת היעלמותו הוארך בידי המשטרה פעם אחר פעם.

"יש עוד הרבה מה להשלים ביערות שבגזרת מירון", אמר היום אהרון שטרייכר דובר יכ"ל, על המשך החיפושים, "ומקווים שנוכל להגיע אליו ואנחנו מקווים ומתפללים לזה".

לפני שבועות אחדים הזמין מפקד המחוז בחברון ניצב עוזי לוי הזמין את הוריו של קליינרמן לביקור במערת המכפלה. משפחת הנעדר נענתה בחיוב והצטרפה לסיור עם מפקד המחוז ברחבי המערה.

בערב חג הסוכות הודיעו יחידת הכלבנים לישראל כי הם לא מתייאשים וממשיכים בחיפושים באזור אתרא קדישא מירון, ואף פרסמו תיעודים מהחיפושים.

החיפושים אחר קליינרמן (צילום: דוברות יכ"ל)
החיפושים (צילום: דוברות יכ"ל)

"כלבני יכ"ל פועלים מהיום הראשון של החיפושים עם אפליקציה ייחודית, שפותחה על ידי היחידה, שמסמנת את השטחים שכבר נסרקו, מי הסורק באיזה אמצעי והיכן נשאר לסרוק", נמסר.

"המשימה טרם הושלמה. אנו פונים לציבור: כל היודע דבר אשר עשוי לסייע באיתורו מתבקש ליצור קשר עם מוקד יכ"ל: 0544876709", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר