שוב תאונה בכביש רמות

הולך רגל בן 50 נפצע קשה מאוטובוס; עד ראיה: "הנהג היה עצבני"

הולך רגל חרדי כבן 50 נפצע באורח קשה מפגיעת אוטובוס בכביש רמות, סמוך למחלף גולדה מאיר; הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בהכרה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית | ילד חסידי נפצע באורח קל ופונה לביה"ח | עד ראיה: "הנהג היה עצבני, הוא סטה במהירות כדי לעקוף" | תיעוד מזירת התאונה (חדשות, חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

הולך רגל חרדי כבן 50 נפצע הערב (שלישי) באורח קשה מפגיעת אוטובוס בכביש רמות, סמוך למחלף גולדה מאיר לכיוון הר חוצבים בירושלים.

בשעה 19:14 התקבל דיווח על הולך רגל שנפגע מאוטובוס. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפצוע, גבר כבן 50 שנפצע באורח קשה והוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בהכרה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית.

בנוסף, ילד חסידי שנפצע באורח קל פצוע גם הוא לבית החולים שערי צדק.

עד ראיה לתאונה הקשה סיפר ל'כיכר השבת' כי "הנהג היה עצבני, הוא היה בנתיב האמצעי ומישהו נסע לאט אז הוא סטה במהירות כדי לעקוף אותו לפני הרמזור, בגלל המהירות הוא נכנס במישהו שהלך פה".

משה חנניה חובש איחוד הצלה שטיפל בזירת התאונה הקשה סיפר: "הולך הרגל שכב מתחת לאוטובוס וסבל מחבלות ופציעות קשות. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים במקום ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה".

שייקה הורביץ חובש איחוד הצלה הוסיף: "בנוסף מזירת התאונה פונה נער כבן 17 באמבולנס איחוד הצלה כאשר מצבו מוגדר קל".

פראמדיק מד"א חיים גלבשטיין סיפר: "הפצוע היה לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי שימוש בציוד רפואי חילצנו אותו ממתחת לאוטובוס והכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות, עצירת דימומים וקיבועים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה בשדרות גולדה מאיר בירושלים במהלכה אוטובוס בקו שירות פגע מסיבה שנחקרת בשלב זה בשני הולכי רגל. כתוצאה מכך, פונו שני הנפגעים לטיפול רפואי כשמצבו של אחד מהם מוגדר קשה (עפ"י גורמי רפואה)".

הרבו בתפילה עבור הרב שלום מרדכי יעקב בן גילה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר