בבית הנשיא

ח"כ יעקב אשר ל'חרדים החדשים': "אל תיבהלו מהקמפיין" | צפו

חבר הכנסת יעקב אשר יצא מהפגישה עם הנשיא ומסר הצהרה לתקשורת, בה ניסה להרגיע את הציבור החילוני וגם את "החרדים החדשים" ואמר: "אל תתרגשו מקמפיין ההפחדה" | צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אשר בבית הנשיא (צילום: ללא קרדיט)

לאחר שחברי הכנסת, יעקב אשר, אורי מקלב, מאיר פרוש ויצחק גולדקנופף, יצאו היום (חמישי) מהפגישה עם הנשיא יצחק הרצוג והטילו את המנדט על חבר הכנסת בנימין נתניהו, חבר הכנסת יעקב אשר מסר הצהרה לתקשורת ופנה גם ל"חרדים החדשים".

בפתח דבריו אמר יעקב אשר: "הבחירות האלו הוכיחו שהציבור הישראלי לא קנה את הקמפיין האנטי דתי, יידע כל אדם בישראל, שאין דרך להגיע לכס השלטון כשיוצאים נגד אוכלוסיות שלמות במדינה. זו המסקנה שצריך לקחת מהבחירות האלו".

"אני מציע לכל 'החרדים החדשים' שנבהלו מקמפיין ההפחדה, שחרדים ממדינת ההלכה שעומדת לקום פה, כנסו לגוגל ובדקו כמה חוקים חברתיים העברנו".

יעקב אשר אף ציין: "כי העברנו את החוקים תוך שיתופי פעולה עם כלל חברי הכנסת. היינו מפלגה חברתית וכזו נישאר. אז אנא, אל תהיו חרדים כל כך".

"אנחנו מפלגה חברתית שדואגת לכל עם ישראל, לצד היותנו שומרי הסף של הזהות היהודית, כדי להבטיח שהארץ הזו, אליה הגענו רק בגלל ההבטחה האלוקית לאברהם אבינו, תישאר עם צביון יהודי לפחות בפרהסיה הציבורית שלה", אמר אשר לסיום דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר