פרסום ראשון

קשר לרצח וניסיון לתקוף את חבר הכנסת מאיר פרוש: משה איראם לקראת הסדר טיעון

ביום ראשון צפויה הפרקליטות להציג את ההסדר לבית משפט השלום בירושלים ובית המשפט צפוי לקבל את ההסדר • 'כיכר השבת' עם הפרטים המלאים • אלו הסעיפים שבהם הואשם איראם (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
משה איראם (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משה איראם, שהואשם בשליחת לבצע מעשים פלילים תמורות סכומי כסף, הגיע הערב (חמישי) להסדר טיעון עם פרקליטות מחוז ירושלים בתיקו. כך אנו חושפים לראשונה.

ביום ראשון צפויה הפרקליטות להציג את ההסדר לבית משפט השלום בירושלים ובית המשפט צפוי לקבל את ההסדר.

בהסדר צפוי איראם להודות ברוב העברות, כך נודע לכיכר השבת, ולקבל 4 שנות מאסר.

כזכור, בחודש שבט האחרון הוגש כתב אישום נגד משה איראם בגין מעורבות בשישה אירועים בהם ניסיון לקשירת קשר לרצח ושליחת תוקף אל חבר הכנסת מאיר פרוש.

בכתב האישום נמצאים יותר מ-60 עדי תביעה, כתב האישום מייחס לאיראם אירועי סחיטה, שליחת תוקף לאשת עורך עיתון 'המודיע', תקיפת חבר הכנסת מאיר פרוש, סחיטה באיומים של הרב סילמן והשחתת קברו של הגראי"ל שטיינמן. בנוסף, מואשם איראם בקשירת קשר למעשה רצח.

באחד מהאירועים בהם מואשם איראם, על פי החשד, שלח איראם קנאים קיצונים לתקוף באלימות את הגאון הרב אברהם דב ליטמנוביץ, מו"צ בבית הדין של 'העדה החרדית', ומחשובי הרבנים בירושלים, ואף גזזו חלק מזקנו.

במקרה נוסף, נאשם איראם ששלח תוקף שתקף בגז מדמיע את אשת עורך עיתון 'המודיע'.

אירוע שלישי בו נאשם איראם כי שלח תוקף שיתקוף את חבר הכנסת מאיר פרוש ושילם על פי החשד 1,000 שקלים מקדמה לתוקף.

במקרה נוסף, על פי כתב האישום, שלח איראם אדם להשחית את קברו של הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, באמצעות הדבקת פשקוויל על הקבר וריסוס צבע שחור על המצבה.

באירוע חמישי במספר, שלח איראם על פי החשד באמצעות שליח מכתב שמטרתו להפחיד דיין מבני ברק, הגאון רבי יהודה סילמן.

אותו שליח, נצפה במצלמות האבטחה של בית הרב סילמן, כשהוא מגיע באמצע הלילה, עם ציוד מהבית וסותם את דלת המנעול של הרב סילמן.

בנוסף, תלה אותו שליח מכתב איומים כנגד הרב סילמן, שגם חשף את מטרת בואו. במכתב נכתב; "ליודה סילמן, רצחתם את אחותי בחיסונים! עכשיו אתם באים לרצוח את הילדים".

אירוע נוסף בו נאשם איראם, הוא אירוע בו ניסה לקשור קשר לרצח, כשניסה להחתים אדם על חוזה תמורת סכום כסף גדול וילך לרצוח אדם חרדי שלטענתו "סטה מהדרך". החשד הוא שאיראם ניסה להזמין רצח של שישה אנשים, ביניהם, גם קרובת משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר