קשיים בהרכבת הממשלה | צפו

מאיר פרוש: "לא מתנהגים אלינו כמו אל שותפים, אין ממשלה ללא השוואה בחינוך"

על רקע הקשיים במשא ומתן והטענות הנשמעות בחדרים סגורים מצד 'יהדות התורה', ח"כ מאיר פרוש, יו"ר 'שלומי אמונים', נאם בכנס סגור של הסיעה ותקף את 'הליכוד': "לא מתנהגים אלינו כשותפים" והתחייב: "אין קואליציה ללא השוואת תקציב החינוך" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ממשלת נתניהו השישית: יו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, נאם אמש (מוצאי שבת) בכנס סגור של הסיעה ותקף את אנשי המשא ומתן של 'הליכוד': "לא מתנהגים אלינו כשותפים", בהמשך התחייב "אין קואליציה ללא השוואת תקציב החינוך".

כזכור, ביום שישי האחרון התבטאו בכירים ב'יהדות התורה' המעורבים במשא ומתן הקואליציוני כי: "בניגוד לפרסומים, יהדות התורה התרחקה עוד יותר מסגירה, הליכוד מזלזל בנו. זה פשוט מצחיק ומגעיל".

לדברי פרוש: "זה היה יכול להיראות הרבה יותר טוב, זה לא נראה ככה, הגאולה עוד לא הגיע. יש לנו הרבה מה לומר איך צריך להתנהג עם שותפים, ולא מתנהגים איתנו עדיין כאל שותפים, אנחנו מקווים שזה יהיה".

בהמשך התייחס ח"כ פרוש לדרישה לההשוות את תקציב החינוך החרדי לתקציב החינוך הכללי: "אני אומר לכם, אנחנו מדברים ומבקשים את ההשוואה, כשאניחנו מבקשים את ההשוואה אנחנו יודעים והתחייבנו על כך וההשוואה בחינוך תהיה, אין ברירה ואין ממשלה אם אנחנו לא נקבל את זה".

"עמדנו במועצת גדולי התורה ושמענו סעיף אחר סעיף, הוסיף פרוש: "דרשו מאיתנו. שיפור בישיבות, כל הדברים האלה שאנחנו יודעים שזה מסמן דעת תורה היהפך מתרבות יוון - זה המאבק שלנו".

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר