זעזוע בעדה החרדית

סערת 'נדרים פלוס': בכיר רבני העדה החרדית הוכה בביתו

הלם וזעזוע בעדה החרדית לאחר שאחד מבכירי הרבנים וחבר הבד"צ הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגר הוכה הבוקר בביתו שברחוב צפניה בירושלים (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגר לצד גאב"ד העדה זצ"ל (צילום: איציק ו.)

זעזוע והלם בעדה החרדית לאחר שאחד מבכירי הרבנים וחבר הבד"צ הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגר הוכה הבוקר בביתו שברחוב צפניה בירושלים.

הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגר הוא מתלמידיו המובהקים של גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס זצ"ל, אשר מונה על ידו לשמש כמו"צ לפני 17 שנים, ומאז הוא הפך לאחד מהרבנים הבולטים בירושלים.

ל'כיכר השבת' נודע כי אדם אשר הציג עצמו כמי שרוצה לשאול את הדיין שאלה הלכתית, הוכנס לביתו, אך כעבור מספר שניות הוא סטר על פניו של הדיין ונמלט מהמקום.

בשיחה עם 'כיכר השבת' טוען גורם בעדה החרדית כי בקרב בני ביתו סבורים כי הרקע למעשה הינו סירובו של הדיין הבכיר להיכנע לגורמים קיצוניים אשר מנהלים מאבק עיקש בשבועות האחרונים נגד מכשירי הנדרים פלוס, כאשר לטענת הגורם הגרש"י שלזינגר אף התבטא בנושא ואמר כי הוא אינו מבין מדוע יש מי שמחפשים להעסיק את העדה החרדית בנושאים שוליים, התבטאות אשר הביאה גורמים קיצונים בעדה החרדית לצאת נגדו.

יצויין כי אותם קיצונים אף פתחו במאבק נגד משגיחי הכשרות של העדה החרדית, בטענה כי אין הצדקה לכך שהמשגיחים ישתמשו בסמארטפונים מוגנים, וכי בנושא הזה הורו רבני העדה החרדית כי מותר למשגיחי הכשרות להחזיק מכשיר מוגן, אך בהיחבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר