משרד השיכון בהחלטה תקדימית:

השתתפות בשכ"ד לבעלי משפחות הלומדים בכולל

בהחלטה תקדימית והיסטורית של משרד השיכון והבינוי בראשותו של השר אריאל אטיאס, הוחלט על השתתפות בשכר דירה לבעלי משפחות אשר לומדים בלימודים תורניים או אקדמאיים. הסיוע נע בין 392 שק´ ל-1,550 שק´. "כיכר השבת" חושף את המסמך המלא מהחלטת המשרד. כל הפרטים (הבית החרדי)

מנחם כץ | כיכר השבת |
אטיאס על רקע בנייה (פלאש 90)

בהחלטה תקדימית והיסטורית של משרד השיכון והבינוי בראשותו של השר אריאל אטיאס, הוחלט על השתתפות בשכר דירה לבעלי משפחות אשר לומדים בלימודים תורניים או אקדמאיים.

במסמך סיכום של ההחלטה שהגיע לידי "כיכר השבת", עולה כי הסיוע יינתן ללומדים הן במוסד להשכלה גבוהה אשר מוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה והן לומדים לימודים תורניים בכולל יום שלם או בשני חצאי כוללים, הנתמך על-ידי משרד החינוך.

כיום, משרד הבינוי והשיכון מסייע בהשתתפות בשכר דירה לכ-137,000 משקי בית חסרי דירה, אשר עומדים בכללות לזכאות הקבועים בנהלי המשרד.

הסיוע החודשי לכלל אוכלוסיית הזכאים, יחידים ומשפחות, נע בין 392 שקלים ל-1,550 שקלים, בהתאם לאיזור המגורים, גודל המשפחה ורמת ההכנסה, הכל לפי כללי המשרד.

על-פי ההחלטה שהתקבלה הבוקר במשרד השיכון והבינוי, הוחלט על הוספת הזכאים החדשים, בעלי משפחות ולהם 3 ילדים לפחות עד גיל 18.

משרד השיכון מבטיח כי התנאים המלאים לסיוע יפורסמו בימים הקרובים באתר האינטרנט החדש של המשרד.

האברכים הזכאים לסיוע, יצטרכו לגלוש באתר המשרד בתקופה הקרובה ולקרוא את הפרטים במלואם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר